  • 1. Data: 2016-09-29 13:40:13
    Temat: pytanie o magnetowid
    Od: "KN" <...@...ks>

    Magnetowid po wsunieciu do niego kasety wyrzuca ja na zewnatrz.
    Co moze byc tego przyczyna? Czy przy wartosci magnetowidu ok. 100pln oplaca
    sie dac go do naprawy?

  • 2. Data: 2016-09-29 13:55:59
    Temat: Re: pytanie o magnetowid
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Za tego typu usterki najczęściej był odpowiedzialny modeselector, czyli mechaniczny
    przełącznik informujący elektronikę o tym, w jakiej pozycji jest mechanika
    magnetowidu, należy go znaleźć, rozebrać i wyczyścić.

    Czy warto? A serio jest Ci magnetowid do czegokolwiek jeszcze potrzebny? Bo szczerze
    mówiąc, jedyne pożyteczne zastosowanie dla magnetowidu, jakie mi obecnie przychodzi
    do głowy, to potraktowanie go jako źródła ciekawych elementów do majsterkowania.
    Ewentualnie, po zdjęciu pokrywy można wypełnić ziemią, zasiać jakiejś zieleniny i
    mieć oryginalny ogródek naparapetowy.

  • 3. Data: 2016-09-29 20:28:07
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 29.09.2016 o 13:40, KN pisze:
    > Magnetowid po wsunieciu do niego kasety wyrzuca ja na zewnatrz.
    > Co moze byc tego przyczyna? Czy przy wartosci magnetowidu ok. 100pln oplaca
    > sie dac go do naprawy?

    hibernatus ??

  • 4. Data: 2016-09-29 22:56:04
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.09.2016 o 13:40, KN pisze:
    > Magnetowid po wsunieciu do niego kasety wyrzuca ja na zewnatrz.
    > Co moze byc tego przyczyna? Czy przy wartosci magnetowidu ok. 100pln oplaca
    > sie dac go do naprawy?

    a skąd Ty masz taki drogi magnetowid? Na olx oddawałem za darmo. nie
    chcieli wziąc!
    ToMasz

  • 5. Data: 2016-09-30 01:13:47
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > a skąd Ty masz taki drogi magnetowid? Na olx oddawałem za darmo. nie
    > chcieli wziąc!
    > ToMasz

    Może to jest wartość historyczna.
    Np. to jest TEN magnetowid, na którym Kiszczak oglądał nagrania wykonane
    przez milicjantów w czasie strajków w Stoczni.

  • 6. Data: 2016-09-30 07:47:52
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-09-30 01:13, sundayman wrote:

    > Może to jest wartość historyczna.
    > Np. to jest TEN magnetowid, na którym Kiszczak oglądał nagrania wykonane
    > przez milicjantów w czasie strajków w Stoczni.

    Bez potwierdzonej (przez IPN) kopii "Zeszytów Kiszczaka" tom 13 str. 28
    to nie widzę szans, no chyba że ktoś potwierdzi na piśmie (notarialnie).

    Włodek

  • 7. Data: 2016-09-30 14:19:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

    > a skąd Ty masz taki drogi magnetowid? Na olx oddawałem za darmo.
    > nie chcieli wziąc!

    Nadejszły złote czasy dla audiofilów ;)

    https://youtu.be/grZpL-7RyME

    i nawet złodziej się nie pokusi.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 8. Data: 2016-10-05 19:30:27
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jarek P." napisał:

> [...]
    > elementów do majsterkowania. Ewentualnie, po zdjęciu pokrywy można
    > wypełnić ziemią, zasiać jakiejś zieleniny i mieć oryginalny ogródek

    Co za chamstwo i buractwo. Nie znasz odpowiedzi na zadane pytanie to
    spieprzaj. G... cię powinno obchodzic do czego pytającemu jest potrzebny
    magnetowid.

    Poczytaj:

    http://sjp.pl/Cham

    BZPZDR

  • 9. Data: 2016-10-05 19:41:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-05 19:30, Kamil wrote:
    > Co za chamstwo i buractwo. Nie znasz odpowiedzi na zadane pytanie to
    > spieprzaj. G... cię powinno

    Przepraszam, ale jakoś nie do końca rozumiem jak mozna narzekać na
    chamstwo i jednocześnie uczyć kultury w następnym zdaniu. Mówie o tym
    dlatego że na tej grupie słownictwo tego typu nie pojawia się za często
    i lepiej by to było utrzymać.

  • 10. Data: 2016-10-05 21:19:24
    Od: v...@g...com

    użytkownik sundayman napisał:

    > Może to jest wartość historyczna.
    > Np. to jest TEN magnetowid, na którym Kiszczak oglądał nagrania wykonane
    > przez milicjantów w czasie strajków w Stoczni.

    Tak offtopicznie. Wtedy chyba dominowały kamery super8 a nie VHS:)