  • 1. Data: 2017-12-16 15:32:06
    Temat: pytanie z qt
    Od: fir <p...@g...com>

    moje kolezance spodobalo sie qt i robie eksperymenty uczac sie go.. napisala jakis
    prosty program z progress barem chyba i jakims tam cyfrowym wskaznikiem

    problem ma z tym ze o ile program dziala u niej na kompie nie chce dzialac po stronie
    userow
    - brakuje jakichs skladnikow kolezanka nie wie jakich

    sam siedze glownie na xp (tu widze ta apka na qt wogole nie ma szans zadzialac bo
    wola jakas funkcje z kernel32.dll ktorej na xp jeszcze nie ma a ten team qt sie tym
    nie przejmuje za bardzo w mysl xp jest juz nie wspierany (karygopdne podejscie do
    techniki imo, ale to dygresja) (QT tez nie mam zamiaru instalowac, nie podoba mi sie
    to ich podejscie)

    ktos wie moze czego moze jej tam brakowac
    (pare dllek ktore wrzucila to libgcc_s_dw2-1 libstdc++6 libwinphtread-1 Qt5Core
    Qt5Gui Qt5Widgets )

    czy tez qt ma jakis wbudowany w siebie instalator i tego lepiej uzyc, jesli tak to
    moze jakies malo info jak itp?

  • 2. Data: 2017-12-16 16:07:15
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 15:32:07 UTC+1 użytkownik fir napisał:
    > moje kolezance spodobalo sie qt i robie eksperymenty uczac sie go.. napisala jakis
    > prosty program z progress barem chyba i jakims tam cyfrowym wskaznikiem

    *robi (ja nie robie)

  • 3. Data: 2017-12-16 17:08:15
    Od: s...@g...com

    > ktos wie moze czego moze jej tam brakowac
    > (pare dllek ktore wrzucila to libgcc_s_dw2-1 libstdc++6 libwinphtread-1 Qt5Core
    Qt5Gui Qt5Widgets )

    Jej przyjacielem jest windeployqt.exe... Oprócz tego co on skopiuje potrzebne są
    jeszcze standardowe pliki z g++ których listę ustali programem z tej stronki:
    http://www.dependencywalker.com/

  • 4. Data: 2017-12-16 17:09:49
    Od: s...@g...com

    > - brakuje jakichs skladnikow kolezanka nie wie jakich

    Btw: Czemu nie nauczysz koleżanki zadawania pytań na grupach dyskusyjnych?!? Chętnie
    poznamy nową (ambitną?!?) koleżankę...

  • 5. Data: 2017-12-16 17:18:01
    Od: s...@g...com

    > moje kolezance spodobalo sie qt i robie eksperymenty uczac sie go..

    Btw: Czemu nie zadajesz pytania na pl.com.lang.c ?!?

  • 6. Data: 2017-12-16 17:19:57
    Od: J-23 <B...@p...fm>

    W dniu 16.12.2017 o 17:09, s...@g...com pisze:

    > Btw: Czemu nie nauczysz koleżanki zadawania pytań na grupach dyskusyjnych?!?
    Chętnie poznamy nową (ambitną?!?) koleżankę...

    Bo koleżanka pewnie tak naprawdę ma fir w nicku tylko tyle że głupio mu
    sie przyznać że jest leń i mu się czytać nie chce podstaw :)

    BTW: nie wierze by koleżanka jakby taka istniała nie umiała by obsłużyć
    klienta pocztowego

    Pozdrawiam
    J-23

  • 7. Data: 2017-12-16 17:21:12
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 17:08:17 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    jeszcze standardowe pliki z g++ których listę ustali programem z tej stronki:

    na dependencja patrzylem (nie uzywam walkera bardziej plugin do TC)i wyglada ze
    z tego co wymienieone nic nie brakuje

    brakuje dwmapi.dll sieganej przez Qt5Widgets.dll ale to jest zdaje sie sytesmowa
    libka i nie mam jej bo ja mam to xp (mam dugiego kompa z win 10 ale go praktyczni
    enie uzywam imusialbym przepinak kanle a to za malo wazna rzecz by tak sie meczyc)

    co do tego deploy to przydalaby sie jakas bardziej konkretna uwaga, ew byc moze moge
    podeslac ta paczke koleznki ktora nie dziala i moze ktos kto ma praktyke z QT
    konkretnie by mogl ustalic czego tu brak

  • 8. Data: 2017-12-16 17:25:55
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 17:19:59 UTC+1 użytkownik J-23 napisał:

> [...]
    > sie przyznać że jest leń i mu się czytać nie chce podstaw :)
    >
    > BTW: nie wierze by koleżanka jakby taka istniała nie umiała by obsłużyć

    kolezanka nie musi gadac z przypadkowymi wiesnikami i tu ja akurat rozumiem a patrzac
    na to jaka tu jest czesto robiona wiocha to jest powazne pytanie czy warto
    tu sie udzielac zwlaszcza bedac dziefczyną
    (z mojego towarzystwa koleznka jest tymczasem zadowolona co jest akurat zrozumiale)
    [problemem tej grupy jest juz bylo mowione
    100 razy,
    - raczej ciut za wysoki poziom nieuprawnionej bezposredniosci
    - masywna ilosc gadania najglupszych glupot, w tym popularny efekt knajackiego
    czepiania sie przez tych ktorzy nie zrozumieli pytania ]

  • 9. Data: 2017-12-16 17:46:47
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 17:25:57 UTC+1 użytkownik fir napisał:

> [...]
    > - masywna ilosc gadania najglupszych glupot, w tym popularny efekt knajackiego
    czepiania sie przez tych ktorzy nie zrozumieli pytania ]

    na stack overflow mozge jednak dodac bylo/bywalo jeszcze gorzej (bo chyba od 3 lat
    nie zagladam na to stado baranów:

    zadajesz dobre inteligenten pytanie
    - 5 baranow pyta po co o to wogole pytasz i czy na pewno chesz to zrobic
    - 5 kolejnych nie rozumie pytania i oznacza twoje pytanie jako pokrywajace sie z
    zueplnie innym, po czym zamykaja temat
    a czlwiek zostaje z poczuciem niesmaku zycia w stadzie baranow

    usenet/fora sa po to by trzymac sie scisle tematu technicznego i odpowiadac na
    pytania co jest rozniez pożyteczne nie tylko dla tych ktorzy pytaja ale dla tych
    ktorzy odpowiadaja

    z mojej perspektywy zas to wtyglada tak ze zamiast trzymac sie tematu musze sie
    opedzac od tego calego niezwiazenego z technika wiesniaczenia (co jest strata czasu i
    jest w zlym stylu, a obie te rzeczy mnie niepomierie denerwują)

  • 10. Data: 2017-12-16 17:48:06
    Od: s...@g...com

    > co do tego deploy to przydalaby sie jakas bardziej konkretna uwaga

    windeployqt.exe to narzędzie konsolowe z biblioteki Qt, z katalogu Qt/wersja
    qt/kompilator/bin - chyba więcej nie potrzeba?!?