  • 211. Data: 2017-12-28 17:41:31
    Temat: Re: pytanie z qt
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "fir" <p...@g...com> napisał:

    > OS c64 mial 16 KB

    Co ty znow pieprzysz betonie i zakalo usenetu ?

    Bez BASICa mial 64kB, z BASICkiem mial 40KB, a bylo tez C128.
    Ten drugi byl wiec porownywalny z XT 4.77MHz

    PS: Oczywiscie nastepne XT przewyzszaly C64/C128 zasobami i dlatego glownie
    (a nie z powodu "wyzszosci" DOS nad CP/M czy odwrotnie) dawaly wieksze
    mozliwosci niz C64/128 (w tym dojrzalsze j.programowania i ich kompilatory)

    AK

  • 212. Data: 2017-12-28 18:30:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/28/2017 5:27 PM, fir wrote:
    > mysle ze jednak wiem, moze kolega moze wyjasnic gdzie myle ram z rom

    Zarówno w przypadku DOSa x86 jak i DOSa C64/Atari implementacja była w RAM.

    >, i gdzie porownuje dos z basikiem

    W miejscu grze przedstawiasz rozmiary pamięci ROM C64 w kontekscie setki
    postów o DOSie.

  • 213. Data: 2017-12-28 18:40:23
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 grudnia 2017 18:30:24 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Zarówno w przypadku DOSa x86 jak i DOSa C64/Atari implementacja była w RAM.

    implementacja czego byla w ram?

    proponuje wskazac mi konkretnie gdzie wg kolegi myle ram z rom

    > W miejscu grze przedstawiasz rozmiary pamięci ROM C64 w kontekscie setki
    > postów o DOSie.

    gdzie dokladnie? moze jakis cytat? ;c

    przydaloby sie powaznie podejsc do tej sprawy bo jak ktos stawia mi takie w mojej
    ocenie niecodziennie kretyniczne zazuty to moze by warto skupic sie na sednie
    problemu

  • 214. Data: 2017-12-28 18:44:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/28/2017 6:40 PM, fir wrote:
    > implementacja czego byla w ram?

    Tego co trzy linijki wyżej.

    > gdzie dokladnie? moze jakis cytat? ;c

    Nieładnie gubić się w kilku postach.

    > skupic sie na sednie problemu

    To nie działa w Twoim wypadku. Masz gonitwę myśli.

  • 215. Data: 2017-12-28 18:50:43
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 grudnia 2017 18:40:25 UTC+1 użytkownik fir napisał:

> [...]
    ocenie niecodziennie kretyniczne zazuty to moze by warto skupic sie na sednie

    obie te tajemnice dodam dla mnie sa dosyc intrygujące, TAJMENICA 1 gdzie ja rzekomo
    myle ram z rom TAJEMNICA 2 gdzie ja porownuje dos z basikiem i na czym to moje
    tajemnicze porownywanie sie zasadza (pytajac o to troche czuje sie jakbym pytal o
    jakas trzecia osobe mi nie znana dlatego
    tak mnie to dziwi ale jesli kolega nie produkuje ze swoich zasobow urojań kompletnych
    glupot to chyba moze konkretnie odpowiedziec....

    nieumiejetnosc jasenego odpowiedzenia na te pytania tez nie polepsza sprawy bo
    zamiast zwyklego produkowanie ciezkich glupot mamy teraz dodatkowo nieumijetnosc ich
    wytlumaczenia :/ troche przygnebiajaca sytucja ^^

  • 216. Data: 2017-12-28 18:53:48
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 grudnia 2017 18:44:11 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Tego co trzy linijki wyżej.

    ktore trzy linijki? ech, chyba zapomnialem ze rozmawiam z prawdziwym idiotą i
    oczekuje jasnych odpowiedzi od jawnego idioty co
    nie ma chyba wiekszych szans powiodzenia..

    > Nieładnie gubić się w kilku postach.

    no tak, czyli wyglada nie doczekamy sie wyjasnien kretynizmow od jawnego kretyna

    pozniej ktos sie dziwi ze mam zle zdanie o licznych idiotach z usenetu

  • 217. Data: 2017-12-28 21:29:48
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Dec 2017 14:01:28 +0100, "AK" <n...@n...net> wrote:
    > _Fortranu_ niedouczona Mlodziezy ! FortranUUUU !

    Fortran, Fortranu!

    Ewentualnie FORTRAN, FORTRANU.