  • 1. Data: 2009-01-05 21:43:29
    Temat: radek 9550xt a gf 7600GS
    Od: Radek <n...@o...pl>

    Witam
    mam teraz karte gecube radeon 9550XT (niby 9600) ale moge wejsc w
    posiadanie geforce 7600 GS
    patrze na parametry i radek ma rdzen RV 360:
    shaders: 4pixe/2vertex
    pixel filtrate 1.7 GPixel/s texture: 1.7 Gtexel/s
    szyna 128
    128MB ram w ddr, gpu: 432 memory 277 MHz

    geforce (palit albo gainward)
    shaders: 12 pixel/5 vertex
    pixel filtrate 3,2 GPixel/s texture: 4,8 Gtexel/s
    szyna 128
    256MB ram w ddr2, gpu: 400 memory 400 MHz

    odczuje roznice po wymianie?
    dzieki za info

    PS wiem ze obie karty sa wiekowe ale na razie na zmiane kompa sie nie
    szykuje :(

    pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2009-01-05 22:55:17
    Temat: Re: radek 9550xt a gf 7600GS
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > odczuje roznice po wymianie?

    Te karty dzieli epoka. Zmieniaj. Główna zaleta to shadery 3.0 wymagane do
    odpalenia co nowszych gier.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2009-01-06 07:05:20
    Od: "Czeresniak" <d...@o...pl>

    > Te karty dzieli epoka. Zmieniaj. Główna zaleta to shadery 3.0 wymagane do
    > odpalenia co nowszych gier.

    Też tak myślałem jednak okazało się, że to procesor nie obsługujący jakichś
    poleceń uniemożliwiał instalację DiRT-a.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 4. Data: 2009-01-06 07:49:49
    Od: m...@o...eu

    > Witam
    > mam teraz karte gecube radeon 9550XT (niby 9600) ale moge wejsc w
    > posiadanie geforce 7600 GS

    Sam gram niewiele, polegam wiec na spostrzeżeniach syna.
    Nasz komputer z radkiem 9800pro chodził płynnie na grach na których komp z
    niemal 2x szybszym procesorem, 2x większą pamięcią i właśnie na 7600 (wersji nie
    znam) ciął się w sposób uniemożliwiający zabawę.
    IMHO jeżeli brać to z każdej generacji full wypas. Jak 7xxx to 7800.

    Wojtek D

  • 5. Data: 2009-01-06 10:10:29
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Też tak myślałem jednak okazało się, że to procesor nie obsługujący
    > jakichś poleceń uniemożliwiał instalację DiRT-a.

    Athlon XP bez SSE2 :)

    Jeśli chodzi o gry to np taki Bioshock chodzi całkiem dobrze na AXP + 7600GS
    a na kartach ze shaderami 2.0 się nie uruchamia.

    > Pozdrawiam
    > Darek

    Pozdrawiam,
    Michał