  • 1. Data: 2010-10-18 09:57:59
    Temat: radio audi chorus duży pobór prądu
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam problem z radiem montowanym fabrycznie w samochodach audi.
    Model audi chorus. Po podłączeniu radia pobór prądu z akumulatora rośnie z
    50mA do 0,6A
    już zanim je się włączy czyli w trybie standby. Skutecznie rozładowuje mi to
    akumulator.

    Czy to jest normalne że to radio pobiera tak dużo?
    Ewentualnie co może być nie tak?

    Dzięki za pomoc
    Paweł

  • 2. Data: 2010-10-18 10:47:18
    Temat: Re: radio audi chorus duży pobór prądu
    Od: DECTer <d...@o...pl>

    > Model audi chorus. Po podłączeniu radia pobór prądu z akumulatora rośnie
    > z 50mA do 0,6A
    Możliwe.
    Zazwyczaj końcówka mocy ale w zasadzie wszystko może lekko zwierać.
    Rozbierz i zobacz co się grzeje. 8W musi się gdzieś wydzielać.
    Decter

  • 3. Data: 2010-10-19 17:43:06
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    pawel pisze tak:

    > Czy to jest normalne że to radio pobiera tak dużo?
    > Ewentualnie co może być nie tak?

    To popularne uszkodzenie w tych radiach Blaupunkta. Naprawa jest droga.
    Jak dla mnie nieopłacalna. Można odłączać na noc +12V. Minusem jest
    każdorazowe wbijanie kodu SAFE rano :/

    --
    mariusz