  • 1. Data: 2018-07-02 03:26:21
    Temat: radio - ktora aplikacja jest ok?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    mam w tel firmowe radio (sluchawki = antena, nie chodzi bowiem o radio
    internetowe). Ale interfejs app jest malo poreczny, w zasadzie prawie zero
    wygody, trudno zorientowac sie w zbiorze stacji, tym bardziej - w wybranych
    (zaznaczenie).
    Ktos podpowie jakas sensowna app w tej sprawie?

  • 2. Data: 2018-07-02 10:26:19
    Temat: Re: radio - ktora aplikacja jest ok?
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 02.07.2018 o 03:26, 1634Racine pisze:
> [...]
    > wybranych (zaznaczenie).
    > Ktos podpowie jakas sensowna app w tej sprawie?
    SpiritFM, SpiritFM2 (root może być wymagany).
    Jaki telefon?

  • 3. Data: 2018-07-02 14:19:33
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    mrvtktjv w news:phcnja$1aas$1@gioia.aioe.org
    > SpiritFM, SpiritFM2 (root może być wymagany).
    > Jaki telefon?

    samsung j3 2016

  • 4. Data: 2018-07-02 22:20:10
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > Ktos podpowie jakas sensowna app w tej sprawie?

    TuneIn Radio ale w wersji 11.3. Wyższe spyware napakowane i interfejs do
    pupy.

  • 5. Data: 2018-07-03 02:26:10
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    sp5it w news:XnsA913E337CB80Bsp5it@127.0.0.1
    > TuneIn Radio ale w wersji 11.3. Wyższe spyware napakowane i interfejs do
    > pupy.

    radio internetowe, nie o to pytałem.

  • 6. Data: 2018-07-03 02:26:12
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    mrvtktjv w news:phcnja$1aas$1@gioia.aioe.org
    > SpiritFM, SpiritFM2 (root może być wymagany).

    jestes pewien, że to jest to, o co pytałem? ---> "(...) nie chodzi bowiem
    o radio internetowe (...)"

  • 7. Data: 2018-07-03 10:56:32
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 03.07.2018 o 02:26, 1634Racine pisze:
    > mrvtktjv w news:phcnja$1aas$1@gioia.aioe.org
    >

    > jestes pewien, że to jest to, o co pytałem? --->  "(...)  nie chodzi
    > bowiem o radio internetowe (...)Zrobiłem literówkę w nazwie aplikacji SpiritFM2 -
    powinno być Spirit2.
    Poza tym oprócz wspomnianych aplikacji jest jeszcze SpiritF -
    https://f-droid.org/packages/fm.a2d.sf/ .
    Są to najbardziej uniwersalne (w sensie, że działające na różnych
    urządzeniach) aplikacje służące do odbioru radia w modulacji FM, w
    zakresie fal ultrakrótkich o częstotliwości (w zależności od konkretnego
    smartfona) od 76 MHz lub od 87,5 MHz do 108,0 MHz. Można dzięki nim
    odczytywać można również informacje zawarte w systemie RDS - PI,
    RadioText, PTY. Niestety ich autor - Mike Reidis - zmarł kilka lat temu.
    Nie słyszałem o innych równie popularnych aplikacjach tego typu.

    Jako, że w systemie operacyjnym Android do dziś nie ma jednego,
    uniwersalnego interfejsu /API/ służącego do obsługi odbiornika radiowego
    (w przeciwieństwie np. do obsługi Bluetootha, NFC lub Wi-Fi), które
    mógłby wykorzystać programista tworzący tego typu aplikację, to
    tworzenie tego typu możliwie uniwersalnych (tj. działających na więcej
    niż jednym urządzeniu) aplikacji jest dość trudne i kosztowne, bo wymaga
    nierzadko indywidualnego podejścia do konkretnego smartfona. Z tego też
    względu niekiedy wymagany jest root, aby uzyskać dostęp do tych interfejsów.

    Ja używałem aplikacji SpiritFM z powodzeniem na smartfonie Motorola Droid 4.

  • 8. Data: 2018-07-03 10:58:31
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

  • 9. Data: 2018-07-11 20:24:54
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > radio internetowe, nie o to pytałem.
    Zatem https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=10
    59296

  • 10. Data: 2018-07-19 00:13:15
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    mrvtktjv w news:phfdnv$1s2e$1@gioia.aioe.org

    a ktorez to spiritFM, bo wszystkie (dwa chyba znajduje w sklepie) sa dla
    radia internetowego...

    cos stad? --> https://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=10
    59296

    > Poza tym oprócz wspomnianych aplikacji jest jeszcze SpiritF -
    > https://f-droid.org/packages/fm.a2d.sf/ .

    czyli spirit2 - wymaga root, z tym u mnie srednio, nie dorobilem sie
    jeszcze.

    > Ja używałem aplikacji SpiritFM z powodzeniem na smartfonie Motorola
    > Droid 4.

    (pewnie root potrzebny) ktora to app w sklepie? bo mi wychodzi na to, ze
    jest dla internetowego...