  • 1. Data: 2014-07-20 18:40:50
    Temat: rajd przez molo w Sopocie - syn kogoś znanego?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    rano chciałem napisać o 22 ofiarach jazdy samochodem po molo w Sopocie.
    Tak myślę, nie piszę, bo i tak wszyscy wiedzą, pechowy tydzień, dużo
    ludzi niewinnych zginęło, a tu jeszcze takie bezsensowne ofiary.
    Ale tak czytam wiadomości : ( pi razy oko z pamięci)
    "Turyści wyciągnęli sprawcę z pojazdu i oddali w ręce policji"
    Żywego? się pytam.... Dziwne. Chociaż może nie dziwne, oddali z nadzieją
    na sprawiedliwy surowy sąd.
    Teraz patrze na tvp info, jeden zaproszonych powiedział ze kierowca z
    Sopockiego molo to Michał Ł. syn sędziny.......
    Redaktor prowadzący zaniemówił i słuchawka mu prawie wypadła z ucha.

    ToMasz

  • 2. Data: 2014-07-20 19:03:47
    Temat: Re: rajd przez molo w Sopocie - syn kogoś znanego?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-20 18:40, ToMasz pisze:

    > Teraz patrze na tvp info, jeden zaproszonych powiedział ze kierowca z
    > Sopockiego molo to Michał Ł. syn sędziny.......
    > Redaktor prowadzący zaniemówił i słuchawka mu prawie wypadła z ucha.

    No jakaś taka informacja przewija się przez komentarze na portalach -
    jeśli chodzi o Froga to takie plotki jednak się sprawdziły.

    W każdym razie tak teraz chciałem tą informację jakoś zweryfikować i
    zauważyłem że portale które relacjonują wydarzenie nie podają inicjałów
    sprawcy - co samo w sobie wydaje się dziwne.
    Zazwyczaj są inicjały i zdjęcie z oczami zamazanymi tak że wszystko
    widać - a tu nic.

  • 3. Data: 2014-07-20 19:09:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-20 19:03, Tomasz Pyra pisze:
    > Zazwyczaj są inicjały i zdjęcie z oczami zamazanymi tak że wszystko
    > widać - a tu nic.

    Chociaż jednak google twierdzą że fakt.pl napisał że to Michał Ł.

  • 4. Data: 2014-07-20 19:46:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Sunday, July 20, 2014, 7:03:47 PM, you wrote:

    > No jakaś taka informacja przewija się przez komentarze na portalach -
    > jeśli chodzi o Froga to takie plotki jednak się sprawdziły.

    A jednak tak, skoro sprawę ze względu na związki rodzinne przeniesiono
    do Płocka. Pani prokurator N. stwierdziła, że nie jest MATKĄ Rafała N.
    - o inne związki rodzinne dziennikarze ,,zapomnieli" zapytać.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-07-20 19:50:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 19:03:47 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > jeśli chodzi o Froga to takie plotki jednak się sprawdziły.

    Tzn. co sie okazalo? Bo plotke, ze to syn prokurator, zdementowala
    prokuratura.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2014-07-20 19:59:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > zauważyłem że portale które relacjonują wydarzenie nie podają inicjałów
    > sprawcy - co samo w sobie wydaje się dziwne.

    No, dziennikarze podaja to, co im rzecznik policji przekazal. Zmyslac
    maja ?

    Czy sugerujesz ze zastraszone bardziej np Wprost ?

    > Zazwyczaj są inicjały i zdjęcie z oczami zamazanymi tak że wszystko
    > widać - a tu nic.

    Nikt nie siegnal po aparat ? Dziwne.

    Ale fotki jednak sa
    http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35636,16351
    555,Policja__Duzo_wskazuje_na_to__ze_kierowca_hondy_
    byl.html

    I tak na oko to policja sama robila, albo nie przeszkadzala ... auto
    tez pewnie tam z godzine stalo, numery ktos musi rozpoznac ...

    A,
    http://wiadomosci.onet.pl/trojmiasto/rozpedzony-samo
    chod-wjechal-w-ludzi-na-sopockim-monciaku-22-osoby-r
    anne/8fgvj
    "Zatrzymany ma około 30 lat. - Nie ma przy sobie dokumentów, podawana
    przez niego ustnie tożsamość wymaga sprawdzenia - wskazała rzeczniczka
    sopockiej policji"

    J.

  • 7. Data: 2014-07-20 20:08:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Maciek,

    Sunday, July 20, 2014, 7:50:00 PM, you wrote:

    > Tzn. co sie okazalo? Bo plotke, ze to syn prokurator, zdementowala
    > prokuratura.

    Bycie czyjąś matką to jedyny związek rodzinny, jaki Ci do głowy
    przychodzi?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2014-07-20 20:20:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > A jednak tak, skoro sprawę ze względu na związki rodzinne przeniesiono
    > do Płocka. Pani prokurator N. stwierdziła, że nie jest MATKĄ Rafała N.
    > - o inne związki rodzinne dziennikarze ,,zapomnieli" zapytać.

    Też na to zwróciłem uwagę ;)

    Swoją drogą ciekawe co tam w Płocku słychać w tej sprawie.

    Bo prokuratura w Warszawie chyba miała plan sprawie ukręcić przez
    postawienie absurdalnie ciężkich zarzutów, po to żeby je sąd odrzucił.

  • 9. Data: 2014-07-20 20:40:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 20:08:50 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Bycie czyjąś matką to jedyny związek rodzinny, jaki Ci do głowy
    > przychodzi?

    Przychodza mi do glowy rozne, ale nie slyszalem innych plotek o tym gosciu.
    Wiesz cos, czy tylko tak sobie sie czepiasz? :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2014-07-20 20:40:35

    W dniu 20-07-2014 18:40, ToMasz pisze:
> [...]
    > Sopockiego molo to Michał Ł. syn sędziny.......
    > Redaktor prowadzący zaniemówił i słuchawka mu prawie wypadła z ucha.

    srał pierdział, tvp info zeszlo ponizej poziomu faktu. zwykly czubek,
    ktory leczyl sie psychiatrycznie i jest znany policji z udzialu w
    bojkach. tvp przekazuje tez info, ze to mogl byc jakis zaklad. ten
    czubek zaczal juz w gdyni i w gdyni bylo pierwsze zgloszenie. policja z
    gdyni przekazala info do sopotu, a sopot... przyjal zgloszenie.