    From: Roman Tyczka <n...@b...no>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: regexp i szukanie słów bez kropki
    Date: Fri, 8 Sep 2017 12:32:35 +0200
    Sender: r...@t...no.found

    Witam

    Kombinuję i coś mi chyba nie jarzy w czaszce.
    Mam plik tekstwo, w nim jest obszar zaczynający się od słowa "start" i
    kończocy na słowie stop".
    W tym obszarze pomiędzy start i stop jest szereg słów pooddzielanych
    przecinkami, większość słów ma w swoim wnętrzu kropkę lub dwie.
    Chciałbym wydobyć wszystkie, które tych kropek nie mają. Do tego plik jest
    wielolinijkowy (z enterami).
    Przykład

    start
    raz.dwa, trzy, cztery.pięć, sześć.siedem.pół,
    osiem, dziewięć, dziesięć, jedenaście.dwanaście.pół
    stop

    i z tego tekstu chcę wydobyć:
    trzy
    osiem