  • 1. Data: 2016-07-01 14:21:14
    Temat: rejestracja karty prepaid
    Od: "koniczyn" <k...@S...spam.ach.org>

    Wszędzie teraz cisną ostro na rejestracje numerów na kartę, posiadam dwa
    takie i nie zamierzam tego robić, a Gigabajty i inne bzdury niech sobie
    wsadzą. Pytanie co mi zrobią i kiedy? Odłączą mi numer?

  • 2. Data: 2016-07-01 14:23:06
    Temat: Re: rejestracja karty prepaid
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "koniczyn" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Wszędzie teraz cisną ostro na rejestracje numerów na kartę, posiadam
    >dwa takie i nie zamierzam tego robić, a Gigabajty i inne bzdury niech
    >sobie wsadzą. Pytanie co mi zrobią i kiedy? Odłączą mi numer?

    Odlacza. W styczniu 2017. Ustawa taka.

    Chyba, ze zdazysz skutecznie zaskarzyc ustawe do TK :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-07-01 17:06:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    koniczyn pisze tak:

> [...]
    > posiadam dwa takie i nie zamierzam tego robić, a Gigabajty i inne
    > bzdury niech sobie wsadzą. Pytanie co mi zrobią i kiedy? Odłączą

    prawnik fundacji Panoptykon Wociech Klicki.

    > wskazuje, iż założenie, że obowiązek rejestracji pre-paidów pomoże
    > walce z terroryzmem, wydaje się "bardzo naiwne". "Trudno uwierzyć,
    > że osoby planujące zamachy terrorystyczne nie będą potrafiły
    > obejść tego obowiązku i zarejestrują telefony na swoje nazwisko"

    :)

    http://www.rp.pl/Telekomunikacja-i-IT/303269979-Pano
    ptykon-Rejestracja-kart-pre-paid-oznacza-dla-ich-spr
    zedawcow-szereg-obowiazkow.html

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-07-01 20:47:19
    Od: "koniczyn" <k...@S...spam.ach.org>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > :)
    >

    > http://www.rp.pl/Telekomunikacja-i-IT/303269979-Pano
    ptykon-Rejestracja-kart-pre-paid-oznacza-dla-ich-spr

    Znikną stoiska ze starterami w sklepach? teraz nawet w biedronce przy
    kasach leżą nie tylko ich własnej sieci, jaki będzie czas na
    zarejestrowanie po zakupie np kupię 20 numerów 31 grudnia 2016, do kiedy
    muszę się rejestrować, bedzie jakis limit np jedna osoba-dwa numery, albo
    coś?
    To tylko pole do inwigilacji, już teraz dzwonią nonstop z jakimiś
    bzdurami, a numer mają rzekomo "losowo wybrany" to mając pełne dane
    dopiero się zacznie.

  • 5. Data: 2016-07-01 21:04:05
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-07-01 o 14:23, J.F. pisze:

    > Chyba, ze zdazysz skutecznie zaskarzyc ustawe do TK :-)

    Co z tego, kiedy włochata nie opublikuje wyroku, bo TK nie popierające
    ślepo prezesa to nieważne TK.

  • 6. Data: 2016-07-04 11:06:50
    Od: maripoza <m...@d...com>

    koniczyn wrote:

    > Znikną stoiska ze starterami w sklepach?

    Nie.

    Kupujesz karte gdzie chcesz, ale żeby używać to musisz zarejestrować w
    salonku.

    Najprostsza z możliwych opcji ogarnięcia. I najlepsza.

    --
    Maripoza