  • 1. Data: 2016-12-04 11:58:14
    Temat: rejestratory - coś godnego uwagi?
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Czy sytuacja na froncie rejestratorów uległa jakimś zasadniczym zmianom
    czy też dalej króluje G1WH? Budżet do 400-500 pln. Chciałbym kupić w
    prezencie i głupio byłoby wpakować się na jakiś badziew. Czy możecie
    polecić jakiś model, na który warto zwrócić uwagę lub wskazać dobre
    miejsce do kupienia niepodrabianego G1WH?

    JaceK

  • 2. Data: 2016-12-04 12:16:27
    Temat: Re: rejestratory - coś godnego uwagi?
    Od: Michał Król <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 grudnia 2016 11:58:19 UTC+1 użytkownik JaceK napisał:
> [...]
    > polecić jakiś model, na który warto zwrócić uwagę lub wskazać dobre
    > miejsce do kupienia niepodrabianego G1WH?

    W tym budżecie to może rejestrator A119 za 90 USD?

    https://dashcamtalk.com/a119/

  • 3. Data: 2016-12-04 13:45:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michał Król m...@g...com ...

    > W tym budżecie to może rejestrator A119 za 90 USD?
    >
    > https://dashcamtalk.com/a119/

    Widze ze on na tym samym Novateku co G1WH.
    W czym byłby lepszy?

    a, widze ze ma GPS - czyli zapisuje predkosc i pozycje na filmie?

    Co to jest ten asystent kierowcy ADAS?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 4. Data: 2016-12-04 14:43:28
    Od: Michał Król <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 grudnia 2016 13:45:34 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Michał Król ...

    > Widze ze on na tym samym Novateku co G1WH.
    > W czym byłby lepszy?

    Lepszy sensor CMOS, podtrzymanie na kondensatorach zamiast akumulatora, dyskretny
    wygląd?

  • 5. Data: 2016-12-04 20:41:46
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Lepszy sensor CMOS, podtrzymanie na kondensatorach zamiast akumulatora, dyskretny
    wygląd?

    G1WC ma podtrzymywanie na kondensatorze, co powoduje reset zegara po 2-3
    dniach nieużywania.

  • 6. Data: 2016-12-05 08:51:18
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > G1WC ma podtrzymywanie na kondensatorze, co powoduje reset zegara po 2-3
    > dniach nieużywania.

    Właśnie czytam na stronie jednego sprzedawcy:

    http://tnij.org/y4qlec7

    " W ulepszonym modelu G1WC zastosowano zamiast baterii litowo-jonowych,
    wysokiej jakości kondensatory, dzięki czemu żywotność urządzenia
    znacząco wzrosła. Oprócz tego nie musimy się martwić, że zostawiając
    kamerę w aucie podczas upałów, bateria zacznie puchnąć lub dymić."

    _"puchnąć_lub_dymić"_
    Patrząc na problem, 60C w samochodzie od słońca to nie problem +
    dodatkowe ciepło wydzielające się podczas ładowania i mamy pewnie niezłą
    temperaturę chińskiego akumulatora, który nie posiada chłodzenia a wręcz
    jeszcze grzejnik od elektroniki.
    Ciekawe ile było pożarów samochodów skoro sprzedawcy nawet zaczynają
    pisać o dymieniu :)

    Obrazowo, co potrafi takie ogniwo gdy coś nie wyjdzie:
    https://www.youtube.com/watch?v=SMy2_qNO2Y0

    Także kondensator wydaje się być nie głupią sprawą ;-)

  • 7. Data: 2016-12-05 09:12:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 5 Dec 2016 08:51:18 +0100, Maciek

    > _"puchnąć_lub_dymić"_

    Ło matko, to jak Tesla S 100 pieprznie, to pół miasta zmiecie.

    > Obrazowo, co potrafi takie ogniwo gdy coś nie wyjdzie:

    To "coś" to:
    I just got bored and decided to blow up a couple cells from an unused
    battery I had lying around by removing their circuit protection

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2016-12-05 09:34:13
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > To "coś" to:
    > I just got bored and decided to blow up a couple cells from an unused
    > battery I had lying around by removing their circuit protection

    Dlatego napisałem jak coś nie wyjdzie. Nie podejmuję się analizy pracy
    takiego ogniwa w przedstawionych wcześniej warunkach temperaturowych
    jednak raczej nie wyglądają optymistycznie.
    Do tego chińczyk pewnie wrzuca do kamery co popadnie.

    Tutaj ciekawostka z "circuit protection" :) Certyfikatów pewnie
    niezliczona ilość, nie jedna mądra głowa nad tym siedziała itd.
    Efekty:
    https://www.youtube.com/watch?v=qPYMrXcPNY8

    Chyba przyznasz, że jak sprzedawca pisze o dymieniu to może coś być na
    rzeczy? :)

  • 9. Data: 2016-12-05 09:47:47
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > https://www.youtube.com/watch?v=SMy2_qNO2Y0
    >
    > Także kondensator wydaje się być nie głupią sprawą ;-)

    Jeżeli jeździsz codziennie lub co najmniej co drugi dzień. W przeciwnym
    razie jest ryzyko, że za każdym razem będziesz musiał ustawiać datę i
    czas. Mogliby dać baterię litową na potrzymanie zegara.

    A sprzedawca pisze to, co mu nakręca sprzedaż. Gdyby rejestratory się
    paliły, dowiedzielibyśmy się o tym także z innych źródeł.

  • 10. Data: 2016-12-05 11:32:58
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > Jeżeli jeździsz codziennie lub co najmniej co drugi dzień. W przeciwnym
    > razie jest ryzyko, że za każdym razem będziesz musiał ustawiać datę i
    > czas.

    Po prostu nie ustawiać, w razie zdarzenia i tak rozchodzi się o obraz.
    Gorsza sprawa czy głównych ustawień do kompletu nie traci.

    No i niestety sprawia to wrażenie niedopracowanego produktu.

    > Mogliby dać baterię litową na potrzymanie zegara.

    Pewnie tak, może dodadzą jak ludzie zaczną biadolić.