    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
    Subject: riser PCI-E
    Date: Tue, 7 Aug 2018 23:20:05 +0200

    Potrzebuję "przedłużacza" PCI-E aby podłączyć kartę graficzną, która nie
    może być zamocowana normalnie tj. do gniazda w płycie głównej. Taka
    dziwna obudowa - do obudowy producent dołączał odpowiedni przedłużacz,
    ale sprzedawca go nie posiada.

    Znalazłem wiele PCI-E riserów, ale coś mi nie pasuje. Po pierwsze mają
    gniazdo USB - po co? Po drugie, złączka do płyty jest jakaś wąska,
    podczas gdy karta ma szerokie złącze podobnie jak gniazdo w riserze - o
    co chodzi? Czemu wtyczka do płyty jest dużo węższa niż gniazdo w
    riserze? Czy taki riser nada się do podłączenia przez niego karty
    graficznej? Czy są risery, które posiadają wtyczkę do płyty takiej samej
    szerokości jak całe gniazdo PCI-E i nie posiadają gniazda USB?

    Przykładowy riser o wspomnianych cechach:
    https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1ptaoPFXXXXaKaXXXq6xXF
    XXXa/230068197/HTB1ptaoPFXXXXaKaXXXq6xXFXXXa.jpg

    JaceK