  • 1. Data: 2018-04-10 15:14:39
    Temat: rootowanie Samsunga J320FN (J3 2016) - jak skutecznie?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    *nie* udało mi się wykonać rootowania tego tel. -->
    https://i.imgur.com/uViK1LA.png ponizszymi softami i aplikacjami, bowiem
    zawsze komunikat, że albo jeszcze nie obsługuje tego tel., albo po prostu
    rootowanie nie powiodło sie:

    Impactor
    ERoot
    Kingo ROOT
    KingRoot
    ROOT Genius
    Towelroot

    Wiec pytanie: czy ktoś wie, jak z powodzeniem wykonać rootowanie Samsunga
    J3 2016?

  • 2. Data: 2018-04-10 16:10:07
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:5accb8cf$0$994$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > ROOT Genius
    > Towelroot
    > Wiec pytanie: czy ktoś wie, jak z powodzeniem wykonać rootowanie

    w zasadzie tutaj jest odpowiedz -->
    http://forum.android.com.pl/topic/320525-jak-wgra%C4
    %87-twrp-root-lollipop511-j320fn/?tab=comments#comme
    nt-5183682
    - szkoda , ze to nie jest tak banalne, jak rootowanie np. sony xperia neo
    v, czyli Impactor, jeden klik i wykonane...

  • 3. Data: 2018-04-10 22:00:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > - szkoda , ze to nie jest tak banalne, jak  rootowanie np. sony xperia
    > neo v, czyli Impactor, jeden klik i wykonane...

    1. dlatego ze stare telefony miały zabezpieczenie łatwe do pokonania
    2. opisane rootowanie jest banalne. załączenie debugowania, wgranie
    twrp, "wgranie" roota. Jak dlamnie banalne. A że trzeba wykonać 17
    kroków? To nic w porównaniu z tym co zrobisz mając juz rooota? PRawda>

    ToMasz

  • 4. Data: 2018-04-11 01:10:59
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ToMasz w news:paj54v$dm4$1@dont-email.me
    > 1. dlatego ze stare telefony miały zabezpieczenie łatwe do pokonania

    a tutaj pewnie tylko flash z recovery da root.

    > 2. opisane rootowanie jest banalne. [...] A że trzeba wykonać 17 kroków?

    o 16 za duzo => pare procent wiecej szans na otrzymanie cegly.
    ale zdaje sie,ze innej metody niet.