  • 1. Data: 2020-05-12 11:15:34
    Temat: różne przekątne ekranu - Xiaomi mi a2 lite
    Od: "kusy" <k...@i...pl>

    Kupiłem etui do tego telefonu i okazało się za duże, poszperałem trache i
    faktycznie ten telefon był wydany w różnych wersjach, ja kupiłem etui do
    ekranu o przekątnej 5.99 cala, teraz patrze i sa etui do tego telefonu 5.84.
    Ale 5.84 x 2,54 cm = 14,83cm a jak mierze przekątna swojego ekranu to mam
    15,7cm, czyli nawet teoretycznie to etui 5,99 powinno byc za małe, a było
    przynajmniej o cm za duże....Doradzcie jak wybrac właściwe etui do mojego
    telefonu?

  • 2. Data: 2020-05-12 18:47:17
    Temat: Re: r?ne przek?tne ekranu - ?ia0?i ?i a2 li?e
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 12.05.2020 o 12:38, Galaheostrabert Zathethrubouselater pisze:
    > HaHaHaHa... ... ...
    >

    > Kup wszystkie i przestań się ośmieszać.

    Tak jak ty robisz to każdym swoim postem.

    --
    Czarek