    From: Adam Czajka <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: rozruch na biegu i ręcznym, kichnięcie/strzał i problemy
    Date: Mon, 1 Aug 2011 09:51:59 -0700 (PDT)

    hey

    Wsiadając niedawno do auta byłem mocno zamyślony i bez włączenia
    sprzęgła przekręciłem kluczyk mając włączony 2 bieg i zaciągnięty
    ręczny.
    Samochód szarpną do przodu na kilka centymetrów, kichnął/strzelił z
    tłumika i zgasł.
    Po wyłączeniu biegu zaczęły się problemy z uruchomieniem. Silnik
    próbuje zaskoczyć, ale zaraz gaśnie.
    Operowanie gazem pozwala temu zapobiec, ale silnik pracuje nierówno,
    szarpie, jest głośniejszy i chyba pojawiły się nowe odgłosy (o ile
    mogę to ocenić z kabiny).
    Po przełączeniu z benzyny na gaz objawy są trochę słabsze. Słabną
    jeszcze bardziej po podkręceniu obrotów powyżej 3k, ale też da się je
    wyczuć.
    Co się mogło waszym zdaniem stać? Jutro może zdążę wstawić go do
    mechanika, ale tak się zastanawiam czego mogę się spodziewać po czymś
    takim.
    Pacjent to Ford Mondeo Kombi 1.8 16V 115KM benzyna/gaz z 1998.

    Adam Czajka