  • 1. Data: 2018-05-19 09:58:27
    Temat: rynienka pod bagażnik dachowy
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    Witam,
    Czy taka rynienka na dachu:
    https://zapodaj.net/f447a7f8ad625.jpg.html
    to jest standardowe rozwiązanie?
    Chodzi mi o dobór bagażnika dachowego. Dach niestandardowy więc po
    marce/modelu się nie dobierze.

    Łukasz

  • 2. Data: 2018-05-19 18:56:29
    Temat: Re: rynienka pod bagażnik dachowy
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 19 May 2018 08:58:27 +0100, ddddddddddddd napisał(a):

> [...]
    > https://zapodaj.net/f447a7f8ad625.jpg.html
    > to jest standardowe rozwiązanie?
    > Chodzi mi o dobór bagażnika dachowego. Dach niestandardowy więc po

    Coś podobnego miały Ford Focus kombi w niektórych wersjach i Citroen
    Xantia. W tą szynę wsuwało się stalową płytkę, która miała dwa nagwintowane
    otwory i do otworów przykręcało stopy belek.
    Jeżeli masz blisko do Gdyni, to w piwnicy mam bagażnik, który został mi po
    Xantii.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek