  • 1. Data: 2015-01-12 17:18:03
    Temat: rysunek techniczny
    Od: Arturro0902 <0...@e...com>

    witam czy ktoś moze mi powiedzieć czy dobrze narysowałem
    półwidok-półprzekrój złączki z zadania 6? lub jakie błędy
    popełniłem?

    [IMG]http://www.polytechforum.com/img/41[/IMG]

    [IMG]http://www.polytechforum.com/img/42[/IMG]

    --
    posted from
    http://www.polytechforum.com/engineering-pl/rysunek-

  • 2. Data: 2015-01-12 18:31:52
    Temat: Re: rysunek techniczny
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Arturro0902"
    >[...]jakie błędy
    > popełniłem?
    > [...]

    Wiadomośc jest wysoce nieczytelna.
    Jeżeli element 2 jest w przekroju kwadratem to niepotrzebne są zaokrąglenia
    krwędzi przy osi symetrii.
    Chyba powinno być zaznaczone miejsce gdzie kończy się gwint M2.

    Robert

  • 3. Data: 2015-01-12 21:18:02
    Od: arturro0902 <0...@e...com>

    replying to Robert Wa�kowski , arturro0902 wrote:
    > robwan wrote:
    >
    > "Arturro0902"
    > Robert

    what mistakes I made in the drawing

  • 4. Data: 2015-01-14 11:08:55
    Od: GIRAFFA <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-01-12 o 17:18, Arturro0902 pisze:

    > witam czy ktoś moze mi powiedzieć czy dobrze narysowałem
    > półwidok-półprzekrój złączki z zadania 6? lub jakie błędy
> [...]
    popraw kreskowanie
    jeżeli to sa rozdzielne elementy to każdy powinien być inaczej kreskowany

  • 5. Data: 2015-01-14 12:39:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "GIRAFFA"
    > jeżeli to sa rozdzielne elementy to każdy powinien być inaczej kreskowany
    No i ma rózne kreskowanie.

    Robert