  • 1. Data: 2017-06-21 16:42:25
    Temat: sami sobie
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    polecamy sobie sami samochody które mozna kupic tanio do jezdzenia:
    1. Ford Mondeo 1.9 TDDI 90kW

  • 2. Data: 2017-06-21 17:34:02
    Temat: Re: sami sobie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Crimi" napisał w wiadomości grup
    >polecamy sobie sami samochody które mozna kupic tanio do jezdzenia:
    >1. Ford Mondeo 1.9 TDDI 90kW

    A rocznik tego forda ?
    I czas przetrwania od dzis do pierwszej dziury przy parkowaniu pod
    chmurka ?

    Bo niestety - poprzednie modele byly bardzo rdzewne, a kolejne zdaje
    sie niewiele lepsze.

    J.

  • 3. Data: 2017-06-21 19:46:55
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 21.06.2017 o 17:34, J.F. pisze:
> [...]
    > chmurka ?
    >

    > Bo niestety - poprzednie modele byly bardzo rdzewne, a kolejne zdaje sie

    Miałem TDDI 2.0 115KM z 2001 roku
    oprócz progów nic mu nie dolegało, parkowany pod chmurką.
    Sprzedałem przy stanie licznika prawie 300k km, sam nim zrobiłem ponad
    ~150k km. Pisze o stanie licznika bo sprowadzone autko było z Belgii
    więc różnie z tym mogło być.
    To co w nim robiłem to
    ~ 190k - wymiana dwumasy i sprzęgła oraz regeneracja wtrysków (to chyba
    na wyrost było) i zabezpieczone ranty drzwi
    ~ 200k - wymiana turbo - jeszcze nie padła ale był już spory luz na
    wałku a Garett miał wtedy fajną promocję jak się starą oddawało :) więc
    chyba 50% zapłaciłem za nową
    ~ 260k wymiana pompy wspomagania i wody
    reszta to klocki, tarcze, olej 10k km - syntetyk forda, mimo iż jak
    kupiłem był na półsyntetyku to po zmianie nic nie ciekło.

    Sprzedałem tylko dlatego że potrzebne jest mi teraz kombi a dwa spore
    auta to za dużo :).

    --
    --- xyz

  • 4. Data: 2017-06-21 21:46:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.06.2017 o 16:42, Crimi pisze:
    > polecamy sobie sami samochody które mozna kupic tanio do jezdzenia:
    > 1. Ford Mondeo 1.9 TDDI 90kW
    każdy citroen peugeot z silnikiem rhy, czyli 90 koni, bez dwumasy, bez
    fapa itp. czy przypadkiem ten silnik w forddzie to nie ten sam?
    ToMasz

  • 5. Data: 2017-06-21 21:53:52
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 21 Jun 2017 16:42:25 +0200, Crimi <r...@w...pl> wrote:

    >1. Ford Mondeo 1.9 TDDI 90kW

    Nie było takiego silnka w Mondeo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 6. Data: 2017-06-21 22:41:47
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-06-21 16:42, Crimi wrote:
    > polecamy sobie sami samochody które mozna kupic tanio do jezdzenia:
    > 1. Ford Mondeo 1.9 TDDI 90kW

    2. a4 b5 1.9 TDI 90kW

    tanio kupic to dopiero 1/3 czy 1/4 sukcesu, jeszcze musialyby malo
    palic, byc tanie w eksploatacji i sie nie psuc

  • 7. Data: 2017-06-21 22:48:52
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-06-21 o 19:46, xyz pisze:

> [...]
    > kupiłem był na półsyntetyku to po zmianie nic nie ciekło.
    >
    > Sprzedałem tylko dlatego że potrzebne jest mi teraz kombi a dwa spore

    Ja mam rocznik 2005 - maglownica była wymieniana, bo klekotała,
    skończyły się szczotki w wentylatorze, rozleciało się koło pasowe. Ma
    coś koło 320 tys. na liczniku, parkowane na dworze - póki co nie ma
    śladów korozji.
    W tym modelu korodowały drzwi w pewnej partii - wymieniali je masowo na
    gwarancji. TDCI 2.0.
    T.

  • 8. Data: 2017-06-21 22:55:58
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 21.06.2017 o 21:46, ToMasz pisze:
    > każdy citroen peugeot z silnikiem rhy, czyli 90 koni, bez dwumasy, bez
    > fapa itp. czy przypadkiem ten silnik w forddzie to nie ten sam?
    > ToMasz
    Nie, TDDI to konstrukcja Forda, następnie TDCI było zrobione na tym
    samym słupku a tylko osprzęt się zmienił.
    Dopiero kolejne edycja TDCI to już konstrukcja PSA (HDI)
    na pewno 140KM i 160KM, nie wiem jak inne wersje.

    --
    --- xyz