  • 1. Data: 2015-12-09 19:05:01
    Temat: samochody z automatycznymi pasami
    Od: Bolko <s...@g...com>

    znowu zapłaciłem mandat za brak pasów
    kiedyś na amerykańkim filmie widziałem auto gdzie kierowca wchodził
    i pas sam się zapinał.
    Jak to się nazywa żeby na allegro sprawdzić
    i drugie pytanie
    sprawdza się to?

  • 2. Data: 2015-12-09 19:07:41
    Temat: Re: samochody z automatycznymi pasami
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 09.12.2015 o 19:05, Bolko pisze:
> [...]
    > i pas sam się zapinał.
    > Jak to się nazywa żeby na allegro sprawdzić

    Jak jestes zbyt leniwy/zapominalski zeby zapinac pasy to pojawia sie
    pytanie czy w ogole powinienes jezdzic.

  • 3. Data: 2015-12-09 19:48:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-09 o 19:07, neoniusz pisze:

    > Jak jestes zbyt leniwy/zapominalski zeby zapinac pasy to pojawia sie
    > pytanie czy w ogole powinienes jezdzic.

    A ze mnie niektórzy się śmieją, że jak przestawiam sobie auto na własnym
    podwórku o kilka metrów, to też zapinam pasy.

    Wyrobiłem sobie taki nawyk, jak jeszcze nie było obowiązku jazdy w pasach.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2015-12-09 21:15:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Dec 2015 19:48:21 +0100, Adam

    > Wyrobiłem sobie taki nawyk, jak jeszcze nie było obowiązku jazdy w pasach.

    Też się czuję bez pasów za kólkiem
    jakbym biegał na golasa po Placu Defilad.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2015-12-09 22:08:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Bolko wrote:

> [...]
    > i pas sam się zapinał.
    > Jak to się nazywa żeby na allegro sprawdzić

    nie sprawdza. Miałem takie pasy ale to i tak wymaga zapięcia biodrowego

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2015-12-09 23:27:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

> [...]
    > i pas sam się zapinał.
    > Jak to się nazywa żeby na allegro sprawdzić

    Odpowiedz troche nie na temat - ja ogólnie pasy zapinam ale zdarzało mi sie
    jezdzic bez jak blisko, jak od miejsca do miejsca po kilometr etc.
    A teraz nie ma bata - zapinam zawsze. Powód? Otóż w nowym aucie alarm o
    niezapieciu pasów jest tak głosny, ze jechanie z wyłaczonymi pasami jest po
    prostu nieprzyjemne - 5 minut piszczy jak oszalały.

  • 7. Data: 2015-12-09 23:31:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

> [...]
    > niezapieciu pasów jest tak głosny, ze jechanie z wyłaczonymi pasami jest po
    > prostu nieprzyjemne - 5 minut piszczy jak oszalały.

    to jedno, ale perspektywa przywalenia w łeb poduszką strzelającą z
    przyłożenia to jeszcze ważniejsze

  • 8. Data: 2015-12-10 05:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > to jedno, ale perspektywa przywalenia w łeb poduszką strzelającą z
    > przyłożenia to jeszcze ważniejsze

    A to nie działa w ten sposób, ze komputer wykrywając niezapiete pasy w
    razie "w" nie wystrzeliwuje poduszki?

  • 9. Data: 2015-12-10 09:14:40
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-09 o 21:15, Myjk pisze:
    > Wed, 9 Dec 2015 19:48:21 +0100, Adam

    > Też się czuję bez pasów za kólkiem
    > jakbym biegał na golasa po Placu Defilad.

    Po prostu niektórzy są bardziej podatni na tresurę.

  • 10. Data: 2015-12-10 09:57:33
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 9 Dec 2015 10:05:01 -0800 (PST)
    Bolko <s...@g...com> wrote:

    > Jak to się nazywa żeby na allegro sprawdzić

    Zamierzasz zmienić samochód?
    Bo chyba nie zamotnować sobie taki system w aucie. Nie stać Cię ;)

    > i drugie pytanie
    > sprawdza się to?

    Już Ci napisano że nie, automatycznie zapina się tylko pas "klatkowy", biodrowy
    musisz dopiąć i tak sam (o ile jest), lub jeździsz bez, przed mandatem Cię uchroni,
    ale w razie wypadku szlu nie ma.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń