  • 1. Data: 2018-11-12 20:29:34
    Temat: samokrytyka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://youtu.be/GjnIRRRltNw?t=55

    Jaki blad popelnil kierowca ?

    Kilka nastepnych scenek podobnych - z serii mokro bylo .. choc na
    suchym tez mozna.

    A w 5:00 przestroga - jak blyskaja dlugimi, to hamuj :-)

    J.

  • 2. Data: 2018-11-12 20:44:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z jednego ze skeczow. Co w Polsce jest na drogach po deszczu? Kaluze.

  • 3. Data: 2018-11-12 20:48:38
    Temat: Re: samokrytyka
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 listopada 2018 20:29:36 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > https://youtu.be/GjnIRRRltNw?t=55
    >
    > Jaki blad popelnil kierowca ?

    Babe wzial co miala prorocze sny.

    > Kilka nastepnych scenek podobnych - z serii mokro bylo .. choc na
    > suchym tez mozna.
    >

    > A w 5:00 przestroga - jak blyskaja dlugimi, to hamuj :-)

    Mysle ze wiekszosc z tych przypadkow to aquaplanning.
    Jedziesz prosto - opona pompuje wode na boki.
    Obroci cie troche, nie pompuje, woda sie zbiera pod kolem i lecisz jak na worku po
    nawozie wypelnionym sloma po sniegu.

  • 4. Data: 2018-11-12 21:14:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 12 Nov 2018 20:29:34 +0100, J.F. napisał(a):

    > https://youtu.be/GjnIRRRltNw?t=55
    >
    > Jaki blad popelnil kierowca ?

    Niedostosował prędkości do warunków jazdy ;)
    Wygląda na typowy aquaplanning, co tak patrząc na warunki i prędkość
    wygląda mi na łyse opony.

    Do tego jeździć nie umie, bo nie skontrować tak powolnej rotacji, to trzeba
    chyba dostać ze strachu jakiegoś paraliżu.

  • 5. Data: 2018-11-12 21:29:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2018 21:14:36 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Niedostosował prędkości do warunków jazdy ;)

    No jakos tak, choc jechal nawet wolniej niz inni.

    > Wygląda na typowy aquaplanning, co tak patrząc na warunki i prędkość
    > wygląda mi na łyse opony.

    Byc moze, ale nie widac kałuż wody.

    > Do tego jeździć nie umie, bo nie skontrować tak powolnej rotacji, to trzeba
    > chyba dostać ze strachu jakiegoś paraliżu.

    Skontrowal przeciez, a czy odpowiednio mocno i szybko ... kto nie byl
    na jego miejscu, ten sie nie dowie.

    Sa juz te kursy doszkalajace na plycie poslizgowej ?

    J.

  • 6. Data: 2018-11-12 23:21:26
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Byc moze, ale nie widac kałuż wody.

    Może miał stare opony. Z nie do końca wiadomego mi powodu, stare (w
    sensie 5-6 lat) opony gorzej trzymają się drogi niż nowe. Nieważne, że
    mają jeszcze wysoki bieżnik, że nie ma stojącej wody czy leżącego śniegu.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 7. Data: 2018-11-13 07:59:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2018 23:21:26 +0100, Irek.N. napisał(a):

    > Może miał stare opony. Z nie do końca wiadomego mi powodu, stare (w
    > sensie 5-6 lat) opony gorzej trzymają się drogi niż nowe. Nieważne, że
    > mają jeszcze wysoki bieżnik, że nie ma stojącej wody czy leżącego śniegu.

    Tak jakos ludzie pisza, ze stara, ze twarda - osobiscie jakos nigdy
    nie doswiadczylem.
    Moze sie przyzwyczajam, moze za wolno jezdze, moze opony za tanie i
    nie maja takiego fjuczera ...

    J.

  • 8. Data: 2018-11-13 08:48:20
    Od: p...@g...com

    --Z nie do końca wiadomego mi powodu, stare (w sensie 5-6 lat) opony gorzej trzymają
    się drogi niż nowe. Nieważne, że mają jeszcze wysoki bieżnik, że nie ma stojącej wody
    czy leżącego śniegu.

    opona starzeje sie i twardnieje ... mialem kiedys micheliny ktore polezakowaly pare
    lat i w dotyku czulo sie plastik a nie gume

  • 9. Data: 2018-11-13 08:58:44
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-11-12 o 21:14, Tomasz Pyra pisze:

    > Niedostosował prędkości do warunków jazdy ;)

    Nie dostosował prędkości do opon w samochodzie :)

    Większość takich przypadków które zdarzają się przy dość niedużej
    prędkości to gówniane opony, które na mokrym jeżdżą jak po lodzie
    niezależnie od wysokości bieżnika. (kto jeździł na Debicach Passio ten
    wie).
    Z opisu: "Jeżeli ktoś by pytał - z przodu ogumienie nówki sztuki, z tyłu
    z zeszłego sezonu, solidny bieżnik. Zimowe."

    Widać na tylnej osi miał jakieś gówniane zimówki to go zarzuciło.

  • 10. Data: 2018-11-13 09:08:55
    Od: p...@g...com

    blad popelnil taki ze w ogole zmienial pas na zakrecie ... srebrny normalnie wjechal
    -> odstep jest, furgonik z Polic popyla swoje a ten swiruje nie wiadomo po co ... z
    tylu tez go nic nie cisnelo bo widac jak sie kreci

    ps Basen Gorniczy nie jest moze tak slynny jak zakrez idiotow ale ten ancymon wywalil
    sie po przeciwnej stronie czyli na wjezdzie do miasta, respekt !

    https://wiadomosci.wp.pl/niechlubny-rekord-na-zakrec
    ie-idiotow-setny-pojazd-wjechal-w-barierki-631612374
    6003073a

    http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,2164637
    2,jak-dochodzi-do-wypadkow-przy-basenie-gorniczym-je
    st-wideo.html