  • 1. Data: 2019-03-12 17:43:03
    Temat: satysfakcja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/porażka-
    banku-leszka-czarneckiego-komornik-zajął-3-mln-złoty
    ch/ar-BBUFgpO

    "Komornik zwindykował 3 mln złotych dla naciągniętych na kredyt
    klientów Getin Noble Banku (GNB) Leszka Czarneckiego. Sprawę ujawniła
    Wirtualna Polska.

    GNB przegrał proces z trójką klientów, którzy uważali, że zostali
    oszukani przez doradcę finansowego. Wyrok uprawomocnił się w lutym
    2018 r. Bank do ostatniego momentu bronił się przed wypłatą pieniędzy.
    W końcu sprawa trafiła do komornika. Ten dobrał się do rachunku
    rozliczeniowego Getinu w Narodowym Banku Polskim i zajął 3 mln złotych
    w gotówce.

    - Zastanawiałem się, czy nie iść z tym wyrokiem na ostro. Wejść do
    siedziby i windykować z krzeseł biurek i samochodów. To dodałoby
    otuchy wielu osobom procesującym się w sprawach o tzw. kredyty
    frankowe, polisolokaty, obligacje GetBack - powiedział w rozmowie z WP
    warszawskim prawnik Dariusz Wółkiewicz. "

    Trzeba bylo, bo tak to taka niewielka satysfakcja.
    Zabrac prezesowi sluzbowa bryke, i patrzyc, jak goraczkowo szukaja
    gotowki w kasach, aby prezes nie musial wracac taksowką na swoj koszt
    :-)

    Frankowicz ?
    To cos sie bank nie popisal ... no chyba, ze kasacje zlozyl, i bedzie
    jeszcze ciag dalszy ...

    J.

  • 2. Data: 2019-03-13 08:01:28
    Temat: Re: satysfakcja
    Od: kwaczy <m...@b...o2.pl>

    W dniu 2019-03-12 o 17:43, J.F. pisze:
    > (...) Ten dobrał się do rachunku
    > rozliczeniowego Getinu w Narodowym Banku Polskim i zajął 3 mln złotych w
    > gotówce.
    Dobrał się do konta i do gotówki w skarbcu, czy w jakiś magiczny sposób
    banknoty znalazły się w serwerach banku?

  • 3. Data: 2019-03-13 10:02:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    Oj naiwny jesteś.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2019-03-13 10:04:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 13 Mar 2019 08:01:28 +0100, kwaczy <m...@b...o2.pl>
    wrote:
    > Dobrał się do konta i do gotówki w skarbcu, czy w jakiś magiczny
    > sposób
    > banknoty znalazły się w serwerach banku?

    Wyraźnie napisał, że zostało zajęte konto rozliczeniowe tego banku w
    NBP.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2019-03-13 11:46:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Oj naiwny jesteś.

    Na zla grupe wyslalem ... ale czemu nie ?
    Moze komornik zabrac traktor rolnikowi, to czemu nie samochod
    prezesowi ?

    J.

  • 6. Data: 2019-03-13 13:22:57
    Od: kwaczy <m...@b...o2.pl>

    W dniu 2019-03-13 o 10:04, Marek pisze:

    > Wyraźnie napisał, że zostało zajęte konto rozliczeniowe tego banku w NBP.

    A gotówkę to masz na koncie czy w portfelu?

  • 7. Data: 2019-03-13 13:57:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kwaczy" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-03-13 o 10:04, Marek pisze:

    >A gotówkę to masz na koncie czy w portfelu?

    Sie troche skomplikowalo.
    Zapis na koncie w NBP w zasadzie rownowazny z gotowką.

    J.

  • 8. Data: 2019-03-13 16:33:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 13 Mar 2019 11:46:04 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Moze komornik zabrac traktor rolnikowi, to czemu nie samochod
    > prezesowi ?

    Bo żaden trzeźwo myślący prezes nie doprowadza do tego by on albo
    jego spółka właścicielem fury z jakiej korzysta .

    --
    Marek

  • 9. Data: 2019-03-13 16:35:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 13 Mar 2019 13:22:57 +0100, kwaczy <m...@b...o2.pl>
    wrote:
    > A gotówkę to masz na koncie czy w portfelu?

    W świetle obecnych regulacji to jest to samo.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2019-03-13 17:34:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo żaden trzeźwo myślący prezes nie doprowadza do tego by on albo
    >jego spółka właścicielem fury z jakiej korzysta .

    Nie bardzo wiem czemu, ale OK - leasingi sa popularne.
    W przypadku Idei to moze byc spolka z grupy ... ale jednak inna.

    Tylko komornikowi nie zawsze to przeszkadza - najpierw zabierze, potem
    sie bedzie wyjasniac :-)

    J.