  • 11. Data: 2019-03-13 19:28:44
    Temat: Re: satysfakcja
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 3/12/19 12:43 PM, J.F. wrote:

    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/porażka-
    banku-leszka-czarneckiego-komornik-zajął-3-mln-złoty
    ch/ar-BBUFgpO

> [...]
    > gotówce.
    >
    > - Zastanawiałem się, czy nie iść z tym wyrokiem na ostro. Wejść do
    > siedziby i windykować z krzeseł biurek i samochodów. To dodałoby otuchy
    > wielu osobom procesującym się w sprawach o tzw. kredyty frankowe,
    > polisolokaty, obligacje GetBack - powiedział w rozmowie z WP warszawskim
    > prawnik Dariusz Wółkiewicz. "
    >
    > Trzeba bylo, bo tak to taka niewielka satysfakcja.
    > Zabrac prezesowi sluzbowa bryke, i patrzyc, jak goraczkowo szukaja
    > gotowki w kasach, aby prezes nie musial wracac taksowką na swoj koszt :-)

    Zajęcie majątku banku, który nie chce zwrócić pieniędzy nie było by
    przypadkiem bez precedensu
    https://www.cbc.ca/news/business/wronged-homeowners-
    repossess-bank-1.1117260
    :)

    Jacek.

  • 12. Data: 2019-03-14 07:40:50
    Od: kwaczy <m...@b...o2.pl>

    W dniu 2019-03-13 o 16:35, Marek pisze:

    > W świetle obecnych regulacji to jest to samo.

    A w definicji gotówka to materialny pieniądz, np. banknoty, monety. Na
    koncie są ich wirtualne odpowiedniki...

  • 13. Data: 2019-03-14 07:59:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Mar 2019 07:40:50 +0100, kwaczy napisał(a):

    > A w definicji gotówka to materialny pieniądz, np. banknoty, monety. Na
    > koncie są ich wirtualne odpowiedniki...

    Sie troche pozmienialo.

    Na koncie w zwyklym banku, to masz "zobowiazanie" a nie pieniadze.

    Ale w NBP to prawie jak banknoty :-)

    J.