    From: LEPEK <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: ściąga w prawo
    Date: Mon, 8 Jul 2019 20:15:48 +0200

    Dobry!

    Pacjent: Avensis ADT270 1ADFTV sedan'12.
    Ściąga w prawo.
    Im szybciej się jedzie, tym bardziej czuć, ale i w jeździe miejskiej
    jest delikatnie wyczuwalne. Tak od 60 km/h już zdecydowanie.
    Nieistotne jest, czy przyśpieszam, czy puszczam gaz - nie ma to
    wyczuwalnego wpływu na zachowanie samochodu.
    Opony prawie nowe (przed zmianą też ściągało).
    Ciśnienie we wszystkich oponach sprawdziłem nie raz.
    Hamulce działają poprawnie, żaden nie przytrzymuje.
    Nie pamiętam, kiedy to ściąganie zauważyłem (z trzy miesiące będzie,
    może i pół roku), ciężko mi też ocenić czy zachowanie się pogłębia.
    Ostatnio robiona (wyciągana) przekładnia kierownicza (w związku z inną
    naprawą) - bez wpływu.
    Jakiś czas temu wjechałem w SKP na to takie do sprawdzania zbieżności
    (taki najazd) - diagnosta stwierdził, że gitarra.
    Do jakiego specjalisty się udać w celu diagnozy i naprawy? Od naprawy
    zawieszeń? Czy może najpierw do jakiegoś magika od pomiarów i ustawiania
    wszelakich kątów w zawieszeniu?
    A może ktoś zna warsztat w Trójmieście lub okolicach (szczególnie od
    południa), gdzie takie rzeczy ogarniają wnikliwie i solidnie?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm