  • 11. Data: 2019-07-09 22:28:33
    Temat: Re: ściąga w prawo
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-08 o 20:15, LEPEK pisze:
> [...]
    > Ostatnio robiona (wyciągana) przekładnia kierownicza (w związku z inną
    > naprawą) - bez wpływu.
    > Jakiś czas temu wjechałem w SKP na to takie do sprawdzania zbieżności
    > (taki najazd) - diagnosta stwierdził, że gitarra.
    > Do jakiego specjalisty się udać w celu diagnozy i naprawy? Od naprawy
    > zawieszeń? Czy może najpierw do jakiegoś magika od pomiarów i ustawiania
    > wszelakich kątów w zawieszeniu?
    > A może ktoś zna warsztat w Trójmieście lub okolicach (szczególnie od
    > południa), gdzie takie rzeczy ogarniają wnikliwie i solidnie?

    W moim aucie, różnica ciśnienia prawe-lewe koło 0,4 Atm (z 2,5 na 2,1)
    (mam 2,5 w nominale) powoduje że nawet kierownica mi "drży" nie
    wspominając już o sciąganiu.
    Kiedyś miałem lekko zjebaną zbieżność (inne auto) i zdzierało lekko
    jedną oponę od wewnątrz. Na początku nie ściągał ale jak się opona lekko
    podjechała, to sciągał. Zamieniłem koła i nie ściągał a przy następnej
    wymianie opon ustawiłem zbieżność. Co ciekawe, następna wymiana (3ecia)
    opon...musiałem ustawić zbieżność raz jeszcze bo ściągał. Takie drobne
    podkręcenie na regulacji.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 12. Data: 2019-07-09 22:45:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co ty bluzg pierdolisz. Ty nie masz samochodu.

  • 13. Data: 2019-07-09 23:42:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Co ty bluzg pierdolisz. Ty nie masz samochodu.

    Ty nie masz mózgu :]