  • 1. Data: 2002-01-02 03:32:17
    Temat: sdi wawa...
    Od: "Marcin Moczyróg" <m...@w...pl>

    dziala wam http???

  • 2. Data: 2002-01-02 19:40:32
    Temat: Re: sdi wawa...
    Od: t...@w...pdi.net

    "Marcin Moczyróg" <m...@w...pl> wrote:

    > dziala wam http???

    Faktycznie cos sie dzialo. Ciekawe tylko czemu na komunikatach cisza.

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 3. Data: 2002-01-02 19:40:43
    Od: "Andy" <s...@k...net.pl>

    Użytkownik "Marcin Moczyróg" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > dziala wam http???

    Dziala nam.

    Andy

  • 4. Data: 2002-01-02 19:41:56
    Od: Zbigniew Lisiecki <z...@p...onet.pl>

    Wednesday 02 January 2002 04:32 Marcin Moczyróg wrote:

    > dziala wam http???
    oczywiscie, nawet bez sieci

    --
    http://www.evot.org - do care about others with your voice

  • 5. Data: 2002-01-02 20:42:59
    Od: g...@h...pl (Wojtek Walczak)

    ** Since micro$oft is stupid it doesn't mean
    ** that you should be stupid too - do NOT toppost.
    Dnia Wed, 2 Jan 2002 03:32:17 +0000 (UTC), Marcin Moczyróg napisał(a):
    >dziala wam http???
    Co prawda z wawy nie jestem, sdi nie mam, ale jednak,
    z ciekawosci zapytam, nie dziala Ci _tylko_ hmm.... http ? ;)

    ps. mi to wyglada na zakamuflowana probe, pokazania pingow,
    ktora nastapi kilka postow pozniej ;)))

    --
    [ Wojtek gminick Walczak ][ http://hacker.pl/gminick/ ]
    [ gminick (at) hacker.pl ][ gminick (at) klub.chip.pl ]

  • 6. Data: 2002-01-02 21:17:07
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Wojtek Walczak na pl.internet.polip:
    > Co prawda z wawy nie jestem, sdi nie mam, ale jednak,
    > z ciekawosci zapytam, nie dziala Ci _tylko_ hmm.... http ? ;)

    czystego http na SDI nie używam (idę przez w3cache.icm), więc nie wiem,
    ale zdaje się że coś zaczęli kombinować z przeźroczystym proxy.
    i im nie wychodzi.

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/

  • 7. Data: 2002-01-05 23:37:56
    Od: Lukasz Trabinski <l...@l...wsisiz.edu.pl>

    Ziemek Borowski <z...@z...waw.pl> wrote:

    > czystego http na SDI nie używam (idę przez w3cache.icm), więc nie wiem,
    > ale zdaje się że coś zaczęli kombinować z przeźroczystym proxy.
    > i im nie wychodzi.

    Nie pierwszy raz, ostatnim razem, proxy takowe stało na
    Novellu, a zdalna konsola tegoż była ogólnie dostępna dla wszystkich
    zainteresowanych... ;-)

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*
    SysAdmin @wsisiz.edu.pl