  • 1. Data: 2004-10-29 18:06:36
    Temat: Re: search for......
    Od: f...@p...onet.pl

    Trojan - miałem zresztą tego samego.
    Już nie pamiętam jak go usunąłem (jeśli usunąłem :-) - całkiem możliwe, że
    zrobiłem formata)
    Pzdr.

  • 2. Data: 2004-10-29 19:01:45
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On 2004-10-29, Lukasz wrote:
    > mam problem, od jakiegos tygodnia jak uruchamiam internet explorera,
    > zamiast ustawionej pustej strony pojawia mi sie jakas strona [...]

    To nie jest problem polskiego Internetu, tylko Twój prywatny. Zanim
    napiszesz na jakąś grupę, dobrze jest zapoznać się z jej opisem i ew. FAQ.
    Adresy takich dokumentów znajdziesz na stronie <http://www.killfile.pl>.

    > macie jakies pomysły jak to dziadostwo usunąc?

    Jak zapewne się domyślasz, nie jesteś ani pierwszą, ani pięćdziesiątą
    osobą, która zapytała o to w Usenecie. Dlatego właśnie powstają dokumenty
    z najczęściej powtarzającymi się pytaniami (wraz z odpowiedziami).
    Spróbuj <http://evil.pl/pip/faq.html#pyt1>.

    FUT (czyli Wyślij Odpowiedź Na) pl.internet.pomoc
    --
    ////))) To jest Zdzisław. A ja się w ogóle nie nazywam, :
    //|-O-O ) bo szkoda mi na to czasu. :