  • 1. Data: 2017-11-26 12:03:39
    Temat: sensowny zestaw głośników?
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    Czy możecie polecić jakiś sensowny zestaw głośników do komputera?
    Prawdopodobnie większość na rynku to zwykłe "pierdziawki", ale może coś
    z tego asortymentu wyróżnia się z tłumu na plus?

    JaceK

  • 2. Data: 2017-11-26 12:17:02
    Temat: Re: sensowny zestaw głośników?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Nov 2017 12:03:39 +0100, JaceK napisał(a):

    > Czy możecie polecić jakiś sensowny zestaw głośników do komputera?
    > Prawdopodobnie większość na rynku to zwykłe "pierdziawki", ale może coś
    > z tego asortymentu wyróżnia się z tłumu na plus?

    Nie patrz na tzw. "głośniki do komputera". Jakość odtwarzania dźwięku
    zależy w pierwszym podejściu od średnicy głośnika, podziału toru na dwa
    lub trzy głośniki oraz wagi skrzynki głośnikowej. Tak, wagi, bo czym
    cięższa to tym wieksza czyli tym większe głośniki :) O rezonansach
    ścianek i wytłumieniu wnętrza już nie wspomnę. Poza tym, do głośników
    trzeba wzmacniacza. Owszem, tzw. głośniki komputerowe mają go
    wbudowanego. Razem z przydźwiękiem od transformatora, przydźwiękiem od
    masy kabla doprowadzającego sygnał, dzikimi rezonansami plastykowej
    skrzynki, zniekształceniami nieliniowymi spowodowanymi pracą przy pełnej
    mocy etc.
    Reasumując, idź na byle targ i kup stary amplituner dobrej marki za 50
    zł i dwie duże kolumny głośnikowe po 50-100 zł za szt. Przynajmniej
    muzyka będzie podobna do oryginału :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2017-11-26 12:35:57
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message

    > Nie patrz na tzw. "głośniki do komputera".

    Wziął bym pod uwagę co najmniej jeden wyjątek ... ot np. Bose Companion 2 Series III

    Mówiąc bardzo krótko: można się bardzo zdziwić jak brzmi coś wielkości wspomnianych
    pierdziawek za 19.90 z "promocyjnego" kosza marketu.

    No ale coś za coś , Bose nie kosztuje 19.90 PLN.

  • 4. Data: 2017-11-26 12:42:58
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 11/26/2017 12:03 PM, JaceK wrote:
    > Czy możecie polecić jakiś sensowny zestaw głośników do komputera?

    https://www.euro.com.pl/glosniki-komputerowe/creativ
    e-inspire-t3300-2-1.bhtml

  • 5. Data: 2017-11-26 12:48:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 11/26/2017 12:42 PM, Sebastian Biały wrote:
    > https://www.euro.com.pl/glosniki-komputerowe/creativ
    e-inspire-t3300-2-1.bhtml

    Ewentualnie:

    https://www.euro.com.pl/glosniki-komputerowe/creativ
    e-inspire-a120-2-1.bhtml

    Acz tych nie słyszałem osobiście.

  • 6. Data: 2017-11-26 14:01:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sebastian Biały h...@p...onet.pl ...

    > https://www.euro.com.pl/glosniki-komputerowe/creativ
    e-inspire-t3300-2
    > -1.bhtml

    Pytanie z ciekawości - czy jezeli głosnik niskotonowy ma moc 16W a
    satelity 5,5 to po ustawieniu maks głosnosci i puszczeniu odpowiednio
    głosnego utworu mozna sie spodziewac maksymalnego poziomu poboru pradu na
    poziomie 20W?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 7. Data: 2017-11-26 14:23:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-26 o 12:03, JaceK pisze:
    > Czy możecie polecić jakiś sensowny zestaw głośników do komputera?
    > Prawdopodobnie większość na rynku to zwykłe "pierdziawki", ale może
    > coś z tego asortymentu wyróżnia się z tłumu na plus?

    https://www.euro.com.pl/glosniki-komputerowe/trust-g
    xt-38-2-1.bhtml#opis

    https://www.euro.com.pl/glosniki-komputerowe,_Trust.
    bhtml

    --
    animka

  • 8. Data: 2017-11-26 14:58:01
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 11/26/2017 2:01 PM, Budzik wrote:
> [...]
    > satelity 5,5 to po ustawieniu maks głosnosci i puszczeniu odpowiednio
    > głosnego utworu mozna sie spodziewac maksymalnego poziomu poboru pradu na

    Podepnij amperomierz :D Nie wiem, te głosniki sa i tak za głośne na
    przeciętny pokój.

  • 9. Data: 2017-11-26 15:01:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JaceK JaceK@wu_pe.pe_el ...

    > Czy możecie polecić jakiś sensowny zestaw głośników do komputera?
    > Prawdopodobnie większość na rynku to zwykłe "pierdziawki", ale może
    > coś z tego asortymentu wyróżnia się z tłumu na plus?

    Jaki cel tych głosnikow? Chcesz słyszek pik pik z jakiegos gadu gadu czy
    cos wiecej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 10. Data: 2017-11-26 15:06:56

    pierwsze z brzegu.

    https://www.olx.pl/oferta/wieza-sony-CID99-IDqp6dF.h
    tml#32d4876c71

    Nie jestem melomanem ale taka wieża bije na głowę kilka zestawów
    głośnikowych do 200 zł które wcześniej słuchałem

    Stosunek jakość/cena rewelacyjny
    Taki złoty środek jak ktoś nie ma miejsca