  • 1. Data: 2016-05-05 09:24:28
    Temat: serwis Citroena Wrocław
    Od: "jarek d." <d...@t...pl>

    Witam
    Jestem już po zakupie ELM327 sparowanym z Torquee (vide wątek: Yanosik connect -
    opinie) :)

    Wyświetliło mi 2 błędy:
    P0001: Nieznany kod - Dodatkowe informacje dostępne w Necie
    P0088: Common rail high pressure
    Auto: C4 Grand Picasso, 1,6hdi manual

    Z autem, w sumie, nic się nie dzieje - jeździ, nawet żwawo, odpala itd.
    Jedynie co, to 2 razy w ciągu 6 m-cy wyświetlił się komunikat "antipollution
    fault...", który samoczynnie potem gasł - raz po ostrym butowaniu na A4, raz po
    zatankowaniu na "dziwnej" stacji.

    Chciałbym podpiąć auto pod prawdziwy komputer, więc zacząłem szukać na necie
    warsztatu i co znajdę, to skrajne opinie.

    Możecie polecić jakiś warsztat w okolicy Wrocławia?

    --
    pozdr.
    jarek d.

  • 2. Data: 2016-05-05 10:15:59
    Temat: Re: serwis Citroena Wrocław
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Jestem już po zakupie ELM327 sparowanym z Torquee (vide wątek: Yanosik connect -
    opinie) :)
    > Auto: C4 Grand Picasso, 1,6hdi manual
    nie wierz elm owi w cytrynkach. LExia/Planet prawdę Ci powie. ja bym
    jeździł autem, niczym się nie przejmował.

    ToMasz

  • 3. Data: 2016-05-06 10:30:21
    Od: "jarek d." <d...@t...pl>

    W dniu czwartek, 5 maja 2016 10:16:01 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > nie wierz elm owi w cytrynkach. LExia/Planet prawdę Ci powie. ja bym
    > jeździł autem, niczym się nie przejmował.
    >
    > ToMasz

    Mówisz?
    Chyba tak zrobię :)

    --
    pozdr.
    jarek d.

  • 4. Data: 2016-05-06 11:44:15
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-05-05 o 09:24, jarek d. pisze:
> [...]
    opinie) :)

    > Wyświetliło mi 2 błędy:
    > P0001: Nieznany kod - Dodatkowe informacje dostępne w Necie

    Podepnij Lexię to się dowiesz co na prawdę go boli. Może regulator
    ciśnienia paliwa na pompie WC albo czujnik ciśnienia na zasobniku
    przekłamywać.
    Mi jak w 206-tce ale 2,0HDI waliło podobnym błędem to regulator
    ciśnienia paliwa na pompie czyściłem (ale dokładny błąd odczytywałem pod
    PP). Tam jest takie siteczko i się delikatnie zasyfiało od paliwa.
    Czyszczenie wystarczało na jakiś czas...

    P.S. Troszkę masz za daleko do mnie (okolice Torunia) bo bym poratował
    podpięciem Lexii (w sumie do C4GP to już diagiem) pod auto i można by je
    ładnie przetrzepać...

  • 5. Data: 2016-05-09 10:11:29
    Od: "jarek d." <d...@t...pl>

    W dniu piątek, 6 maja 2016 11:44:18 UTC+2 użytkownik Kamil 'Model' napisał:

> [...]
    >
    > P.S. Troszkę masz za daleko do mnie (okolice Torunia) bo bym poratował
    > podpięciem Lexii (w sumie do C4GP to już diagiem) pod auto i można by je

    Dzięki.
    W wakacje będę niedaleko - Mogilno i okolice ;P

    --
    pozdr.
    jarek d.