  • 1. Data: 2011-09-29 10:55:27
    Temat: serwis z Zielonej Górze lub okolicy
    Od: "d_h" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Witam
    Jakie serwis polecacie (lub jaki odradzacie) z Zielonej lub okolicy.
    Virago 535 - olej, filtry, zawory, gazniki oraz diagnoza silnika - mam
    dziwne wrazenie ze cos w nim dzwoni/stuka

    DH

  • 2. Data: 2011-09-29 11:52:54
    Temat: Re: serwis z Zielonej Górze lub okolicy
    Od: Alterro <a...@g...com>

    On 29 Wrz, 12:55, "d_h" <d...@n...poczta.onet.pl> wrote:
    > Witam
    > Jakie serwis polecacie (lub jaki odradzacie) z Zielonej lub okolicy.

    INTERMOTORS O/Zielona Góra
    Ul. Dekoracyjna 8
    ogólnie pozytywne opinie, ale zdażyła im się wpadka:
    http://www.motocykl.org/viewtopic.php?f=21&t=7242&si
    d=a503bd617aa0d13f784db58041bd2534

    oraz

    warsztat (nie sklep) vis a vis Tesco w ZG
    kumplowi przywrócili Hayke do życia.

    Ja serwisuje w Poznaniu, bo mam jeszcze na gwarancji.

    pozdrawiam
    JM

  • 3. Data: 2011-09-29 16:01:00
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "d_h" napisał w wiadomości grup
    > Jakie serwis polecacie (lub jaki odradzacie) z Zielonej lub okolicy.

    Swiebodzin/Skape to okolica? W Skapym masz Zbyszka i serwis yamahy. W
    Swiebodzinie masz "cross", czy jakos tak - za lidlem na gen. Sikorskiego

    U Zbyszka drogo - na mnie za drogo, ale kazdy znajomy, ktory tam jezdzi to
    poleca. A w Swiebodzinie ja sie serwisuje, jak mi brakuje specjalistycznych
    narzedzi (carbtune, etc.). Jeszcze sie nie zawiodlem - mozna sie targowac
    zarowno o czesci jak i robocizne.

    --
    pzdr:
    Ivam