  • 1. Data: 2015-02-26 12:36:15
    Temat: sezon w pisdu
    Od: MrG <g...@g...com>

    ... no i sezon w pisdu... Nawet nie zacząłem...
    Za tydzień operacja przepukliny kręgosłupa...

    --
    NC700XD

  • 2. Data: 2015-02-27 21:50:24
    Temat: Re: sezon w pisdu
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2015-02-26 o 12:36, MrG pisze:
    > ... no i sezon w pisdu... Nawet nie zacząłem...
    > Za tydzień operacja przepukliny kręgosłupa...

    Eee nie panikuj, 3 miesiace po operacji L5S1 popelnialem takie rzeczy
    https://www.youtube.com/watch?v=Adc0_1HGtH8
    ale tylko dlatego, ze 3tyg po operacji wlazlem na silownie i intensywna
    rehabilitacja 3x w tygodniu po 2h..
    a nie mam kawalka dysku takze glowa do gory na szosowke wsiadziesz pod
    koniec kwietnia.

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 3. Data: 2015-02-27 22:32:55
    Od: MrG <g...@g...com>

    Dzieki Rogal.
    Lekaze mowia o 6 tygodniach lezenia i dopiero na rehab. Zobaczymy jak
    bedzie przebiegać.

    --
    NC700XD

  • 4. Data: 2015-03-09 17:47:32
    Od: kopyt <p...@w...wp.totez.pl>

    > Lekaze mowia o 6 tygodniach lezenia i dopiero na rehab.

    W moim wypadku to bylo tylko 2 miesiace nie-siadania. W praktyce pracowalem na kompie
    na stojaco. Operacja 6 lutego, a pierwszy raz na moto wsiadlem w polowie maja (od
    razu trasa Tampa, FL do Key West i z powrotem nastepnego dnia), a jak wsiadlem to
    przejezdzilem (codziennie do roboty) az do poczatku grudnia, kiedy to moto
    odstawilem. Tak wiec, sezon jeszcze przed Toba.

  • 5. Data: 2015-03-09 22:19:48
    Od: MrG <g...@g...com>

    Juz Po operacji w Łomży.
    Chodzę juz po szpitalu w czymś co przypomina usztywniany pas nerkowy.
    Tu lekarze mówią zupełnie co innego. A doktor ktory sam ujeżdża BMW rc1200
    mowi ze bez problemu po trzech miechach powinienem jeździć bez problemu:-)

    Btw Kita, włącz hangouty.
    --
    NC700XD

  • 6. Data: 2015-03-10 09:41:46
    Od: kopyt <p...@w...wp.totez.pl>

    MrG pisze:
    > Juz Po operacji w Łomży.
    > Chodzę juz po szpitalu w czymś co przypomina usztywniany pas nerkowy.

    Pamietam ten pas. Moze i mowia co innego, ale te 3 miechy brzmia jednak podobnie:))
    Zdrowka!

  • 7. Data: 2015-03-10 18:57:27
    Od: MrG <g...@g...com>

    kopyt <p...@w...wp.totez.pl> wrote:

    > Pamietam ten pas. Moze i mowia co innego, ale te 3 miechy brzmia jednak
    > podobnie:)) Zdrowka!

    Dzieki
    --
    NC700XD

  • 8. Data: 2015-03-10 21:03:40
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 9 Mar 2015 21:19:48 +0000 (UTC), MrG napisał(a):

    > Juz Po operacji w Łomży./.../ doktor ktory sam ujeżdża BMW rc1200
    Ja bym mu nie wierzył, on tego beemwu chyba sprzedaje. W komisie w Łomży
    takowe oferują ;-)

    PS. trzymaj się prosto, sezon będzie w tym rou długi, zdążysz :-)

    --
    pozdro
    poreba

  • 9. Data: 2015-03-13 16:34:08
    Od: MrG <g...@g...com>

    poreba <d...@p...pl> wrote:

    > Ja bym mu nie wierzył, on tego beemwu chyba sprzedaje. W komisie w Łomży
    > takowe oferują ;-)

    Chyba ze chce nabyć:-)

    > PS. trzymaj się prosto, sezon będzie w tym rou długi, zdążysz :-)

    Brat juz ni chce kupić koszulkę prosto:-P
    Podziękował. Za dwa tygodnie rehabilitację powinienem juz móc zacząć.
    --
    NC700XD