  • 91. Data: 2019-01-27 13:30:20
    Temat: Re: siec nr 1
    Od: ń <k...@t...sie>

    BTW czy po odejściu Tomasza Surmacza ktokolwiek dokonywał remanentu polskich grup
    usenetowych?

    -----
    > Może być tak, że serwery będą stały, ale jedyny ruch na nich to będzie spam, aż
    ostatni admin umrze.

  • 92. Data: 2019-01-27 13:43:53
    Od: ń <k...@t...sie>

    Były tam różne Dyrekcje TPSA, wpadałem czasem w interesach, nie lubiłem biura
    przepustek przy wejściu (wówczas jeszcze rzadka
    rzadkość).
    Budynek wybudowano pod centralę starego typu na tranzystorach, a się inwestycje
    omsknęły i zaczęli produkować mniejsze na scalakach
    ;-)
    Prezes z zarządem zasiadali wówczas na rogu Nowego Światu i Świętokrzyskiej.
    Och Panie, ile się tamto pokolenie z KLD obłowiło na łapówkach za wybór dostawców...
    Do tego akcje Elektrimu, ale to inna bajka.

    -----
    > A przy okazji: co właściwie mieści(ło) się w tym wieżowcu poczt i telefonów?
    > No dobrze, centrala telefoniczna na bodajże 20 tys. numerów - ale na OŚMIU
    PIĘTRACH?
    > https://goo.gl/maps/PQ7T1BczyZK2
    > I ile osób tam pracowało?, bo mam wrażenie, że strasznie mało - jedne malutkie
    drzwi wejściowe i nigdy nie widziałem kolejki

  • 93. Data: 2019-02-04 12:23:07
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    ń <k...@t...sie> wrote:

    > BTW czy po odejściu Tomasza Surmacza ktokolwiek dokonywał remanentu
    > polskich grup usenetowych?

    Nie. Przez pewien czas zajmował się tym Beeth, ale chyba też stracił
    zainteresowanie.

  • 94. Data: 2019-02-05 21:57:06
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    ..

    > Nie. Przez pewien czas zajmował się tym Beeth, ale chyba też stracił
    > zainteresowanie.

    Coż więc, jeśli jakąś grupę trzeba założyć, lub zdjąć, bądź zmienić np.
    status moderacji?

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 95. Data: 2019-02-06 11:10:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-05 o 21:57, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Queequeg" <q...@t...no1> napisał w wiadomości
    ..

    > Coż więc, jeśli jakąś grupę trzeba założyć, lub zdjąć, bądź zmienić np.
    > status moderacji?

    A trzeba? Chyba wszystko działa siłą rozpędu.

    --
    Liwiusz

  • 96. Data: 2019-02-16 04:27:14
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > A trzeba? Chyba wszystko działa siłą rozpędu.

    Ale, żeby spamerstwo tego nie łapało ze swomi soluszyn meniuałami, na
    przykład, on tam idzie na grupy, na których jest pusto.
    Może poscalać grupy tam, gdzie jest mało uczestników, a są porozdzielane na
    "podtytuły"...