  • 1. Data: 2015-07-25 19:08:55
    Temat: "sieciofilski" kabelek ;-)
    Od: Grzegorz <g...@a...fikcyjny.pl>

    http://allegro.pl/adapter-fluke-networks-clip-set-i5
    506925753.html

    Pewnie z pozłacanej miedzi beztlenowej z tytanowymi krokodylkami ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2015-07-25 19:38:49
    Temat: Re: "sieciofilski" kabelek ;-)
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 25.07.2015 19:08, Grzegorz wrote:

> [...]
    506925753.html

    > Pewnie z pozłacanej miedzi beztlenowej z tytanowymi krokodylkami ;-)

    Jest taki drogi tylko dlatego, że jest na nim nadrukowane Fluke. Swoją
    drogą zastanawia mnie skąd się biorą ceny przyrządów pomiarowych Fluka i
    czemu niektórzy tak się na nie napalają? Używam w robocie i prawdę
    mówiąc to szału nie robią, mają takie same funkcję i sprawują się
    identycznie jak mierniki przynajmniej o połowę tańsze.

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2015-07-25 19:42:15
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@a...fikcyjny.pl> napisał w wiadomości

    > http://allegro.pl/adapter-fluke-networks-clip-set-i5
    506925753.html

    > Pewnie z pozłacanej miedzi beztlenowej z tytanowymi krokodylkami ;-)

    Pies go trącał z czego... Ja bym go zrobił za 25 zyla z robocizną włącznie,
    a jeszcze bym na piwo miał... :P

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100

  • 4. Data: 2015-07-25 20:46:25
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    Co się dziwicie.
    Normalnie.

    Ma gość do wyprania trochę PLN-ów to robi co może.
    Podzieli się z US VAT-em a reszta mu zostanie.

  • 5. Data: 2015-07-25 21:05:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 25 Jul 2015 19:08:55 +0200, Grzegorz
    <g...@a...fikcyjny.pl> wrote:
    > http://allegro.pl/adapter-fluke-networks-clip-set-i5
    506925753.html
    > Pewnie z pozłacanej miedzi beztlenowej z tytanowymi krokodylkami ;-)

    Audiofilskiego kabla USB za 450 funtów nic nie przebije:

    http://www.pocket-lint.com/news/129399-meet-the-480-
    usb-cable-from-computer-audio-design-an-audiophile-s
    -dac-dream

    --
    Marek

  • 6. Data: 2015-07-25 21:13:19
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2015-07-25 o 19:38, Jakub Rakus pisze:
> [...]
    > mówiąc to szału nie robią, mają takie same funkcję i sprawują się
    > identycznie jak mierniki przynajmniej o połowę tańsze.

    Fluke, przynajmniej te starsze, mają tę brzydką cechę, że nawet po
    latach trzymają klasę, zaś te mierniki o połowę tańsze po roku nadają
    się do rekalibracji.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2015-07-25 23:00:16
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 25.07.2015 21:13, PeJot wrote:

    > Fluke, przynajmniej te starsze, mają tę brzydką cechę, że nawet po
    > latach trzymają klasę, zaś te mierniki o połowę tańsze po roku nadają
    > się do rekalibracji.

    No popatrz, w robocie wszystkie mierniki przechodzą co jakiś czas
    kontrolę metrologiczną i jakoś od paru ładnych lat te tańsze tak samo
    trzymają klasę jak Fluke.

    Jakub Rakus

  • 8. Data: 2015-07-26 01:17:43
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    >
    > http://www.pocket-lint.com/news/129399-meet-the-480-
    usb-cable-from-computer-audio-design-an-audiophile-s

    a moze audiofilska karta sd??
    http://pclab.pl/news62121.html

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2015-07-26 12:39:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 26 Jul 2015 01:17:43 +0200, "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>
    wrote:
    > a moze audiofilska karta sd??
    > http://pclab.pl/news62121.html

    Z pół roku temu była dyskusja na ten temat, konkluzja była taka, że
    coś w tym może być...

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-07-26 15:10:19
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:

    > Z pół roku temu była dyskusja na ten temat, konkluzja była taka, że coś
    > w tym może być...

    Rzuć linkiem do archiwum googli bo jakoś nie przypominam sobie tego "coś
    w tym może być"

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html