  • 1. Data: 2016-07-23 10:59:03
    Temat: silniki
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przyszła potrzeba obczajenia sterowania silników asynchronicznych...

    czy istnieje na ten temat jakaś DOBRA książka? przeszukałem allegro, ale
    nic nie widzę...

    może Ktoś spoza po/eu poleci mi jakieś dobre materiały dotyczące budowy
    nowoczesnych silników asynchronicznych i ich sterowalnym regulowaniem?

  • 2. Data: 2016-07-23 11:24:56
    Temat: Re: silniki
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

> [...]
    >
    > może Ktoś spoza po/eu poleci mi jakieś dobre materiały dotyczące budowy
    > nowoczesnych silników asynchronicznych i ich sterowalnym regulowaniem?

    Niewarto. PO po powrocie do władzy natychmiast zakaże stosowania
    silników asynchronicznych, bo one dyskryminują homoseksualne świerszcze
    z delty Orinoko.

    Silnikiem przyszłości będzie silnik szeregowy komutatorowy trófazowy -
    płynna regulacja prędkości w obie strony przez obracanie szczotek
    względem stojana.

  • 3. Data: 2016-07-23 12:37:20
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > Silnikiem przyszłości będzie silnik szeregowy komutatorowy trófazowy -
    > płynna regulacja prędkości w obie strony przez obracanie szczotek względem
    > stojana.
    Poza tym będą to silniki bezprzewodowe ...

  • 4. Data: 2016-07-23 13:19:27
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    > może Ktoś spoza po/eu poleci mi jakieś dobre materiały dotyczące budowy
    > nowoczesnych silników asynchronicznych i ich sterowalnym regulowaniem?
    Czy Ty sobie zdajesz sprawę, że te niskie polityczne wycieczki na tej
    grupie powodują, że 90% ludzi nie udzieli Ci odpowiedzi?

    Oczywiście, że jest świetna pozycja o sterowaniu silników.
    Poszukaj.

  • 5. Data: 2016-07-23 14:08:13
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jawi pisze:
    [..]

    Kolega widzę nowy w internetach?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 6. Data: 2016-07-23 16:58:00
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > grupie powodują, że 90% ludzi nie udzieli Ci odpowiedzi?

    odpowiem Ci bo dobrze gadasz, zdaję sobie sprawę, że 90% zapedalonych
    pederastów mi nie odpisze... i chyba o to chodzi, z czy Ty sam się do
    nich zaliczasz czy nie to musisz sobie sam odpowiedzieć...

    co sądzisz na przykład o wnioskach prezentowanych tu nam przez eksperta
    mandziejewicza?

  • 7. Data: 2016-07-23 18:28:13
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-07-23 o 14:08, AlexY pisze:
    > Jawi pisze:
    > [..]
    >
    > Kolega widzę nowy w internetach?

    Skąd taki wniosek?

  • 8. Data: 2016-07-23 20:15:13
    Od: t...@i...pl

  • 9. Data: 2016-07-23 22:04:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chciałeś coś napisać, czy strzeliłeś dla grantu?

  • 10. Data: 2016-07-24 02:32:03
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jawi pisze:

    > Skąd taki wniosek?

    Bo platformowego starasz się uświadamiać, my już daliśmy z tym spokój bo
    jest odporny na wszelką logikę.