  • 1. Data: 2015-07-20 23:21:49
    Temat: siri na androida
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    który voice assistant app pod androida polecacie? jest tego trochę. nie
    chce tego wszystkiego instalować i próbować. zainstalowałem na razie
    dragon assistant i go molestuje. może jest coś lepszego. <rs>

  • 2. Data: 2015-07-21 04:10:17
    Temat: Re: siri na androida
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...
    > który voice assistant app pod androida polecacie? jest tego trochę. nie
    > chce tego wszystkiego instalować i próbować. zainstalowałem na razie
    > dragon assistant i go molestuje. może jest coś lepszego. <rs>

    Niedługo ma być Cortana w wersji na Androida i iOS,
    już jest pod Windows 10.

  • 3. Data: 2015-07-21 07:18:02
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 20 Jul 2015 21:10:17 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...

    > Niedługo ma być Cortana w wersji na Androida i iOS,
    > już jest pod Windows 10.

    W Polsce równie bezużyteczna jak siri. No chyba, że potrafisz powiedzieć po
    angielsku "częstochowska", bo żeby działała trzeba ustawić język angielski
    i region USA. Oczywiście Microsoft zapowiada spolszczenie Cortany. Od lat
    zapowiada...

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 4. Data: 2015-07-21 15:32:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > i region USA. Oczywiście Microsoft zapowiada spolszczenie Cortany. Od lat

    Ach, sorki, rzeczywiście ten detal umknął mojej uwadze - dzięki.
    Siri też tylko w regionie USA działa? Myślałem że jest większą poliglotką
    ;-)

  • 5. Data: 2015-07-21 20:40:47
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/20/2015 5:21 PM, rs wrote:
    > który voice assistant app pod androida polecacie? jest tego trochę. nie
    > chce tego wszystkiego instalować i próbować. zainstalowałem na razie
    > dragon assistant i go molestuje. może jest coś lepszego. <rs>

    niby działa ok w podstawowych warunkach. odpowiada na pytania, szuka,
    znajduje poprawnie. nawet można pogadać przez chwile. AI calkien na
    poziomie, biorąc pod uwagę takie zastosowanie.
    ale zawiesza telefon, kiedy rozmawia się przez skype albo słucha muzyki
    i przychodzi SMS, który to, program natychmiast chce przeczytać, albo
    pokazać. nie można do końca wyłączyć tej funkcji. poza tym, zawieszanie
    telefonu nawet przy włączonej funkcji to trochę nie ten teges.
    szukam dalej. <rs>

  • 6. Data: 2015-07-22 02:12:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...

> [...]
    > pokazać. nie można do końca wyłączyć tej funkcji. poza tym, zawieszanie
    > telefonu nawet przy włączonej funkcji to trochę nie ten teges.

    A zgłosiłeś do autora problemy ze Skype czy muzyką jakie znalazłeś?

  • 7. Data: 2015-07-22 11:50:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 21 Jul 2015 08:32:55 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Ach, sorki, rzeczywiście ten detal umknął mojej uwadze - dzięki.
    > Siri też tylko w regionie USA działa? Myślałem że jest większą
    poliglotką

    No nie rób sobie jaj, że nie wiedzialeś, nawet nie chodzi o
    poliglotyzm ona nie rozumie nawet
    angielskiego:

    https://youtu.be/JZ6zM4OfDH0

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-07-22 13:43:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > No nie rób sobie jaj, że nie wiedzialeś, nawet nie chodzi o poliglotyzm
    > ona nie rozumie nawet angielskiego:
    >
    > https://youtu.be/JZ6zM4OfDH0

    To akurat może być inny problem - dużo rozmów i szumów w tle.
    Aczkolwiek gostek rzeczywiście ma ciężki akcent.