  • 1. Data: 2013-04-22 17:03:24
    Temat: sklepy motocyklowe w Hamburgu
    Od: g...@g...com

    za cholerę nie mogę sobie przypomnieć gdzie w Hamburgu było takie zagłębie
    motocyklowe. normalnie gdzie wzrokiem nie sięgnął to same sklepy i warsztaty. w
    ubiegłym wieku byłem, w połowie lat 90tych i jedynie co pamiętam, że chyba niedaleko
    portu to było. ale mało mam czasu i tak się podpytuje może ktoś wie a ja nie będę
    musiał krążyć.

    z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-04-22 17:39:59
    Temat: Re: sklepy motocyklowe w Hamburgu
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    g...@g...com pisze:
> [...]
    portu to było. ale mało mam czasu i tak się podpytuje może ktoś wie a ja nie będę

    Sprawdź okolice SpaldingStrasse (Hein Gericke), SuederStrasse (Luis)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2013-04-23 16:17:47
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 22 Kwi, 17:03, g...@g...com wrote:
    > z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

    Niemiaszek pisze takoż:

    "Mir fällt da nur die Gegend Berliner Tor und Ortsteil Hammerbrook
    (Spaldingstrasse, Süderstrasse, Nordkanalstrasse) ein. "

    L.