  • 1. Data: 2020-04-13 12:11:05
    Temat: skok przez rondo
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    mamy rekord w skoku wzwyz przez rondo
    https://twitter.com/pikus_pol/status/124963905074885
    4274?s=20

  • 2. Data: 2020-04-13 12:16:02
    Temat: Re: skok przez rondo
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.04.2020 o 12:11, Smok Eustachy pisze:
    > mamy rekord w skoku wzwyz przez rondo
    > https://twitter.com/pikus_pol/status/124963905074885
    4274?s=20

    Zmieścił się śmiało;)

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-04-13 12:31:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 13.04.2020 o 12:11, Smok Eustachy pisze:
    > mamy rekord w skoku wzwyz przez rondo
    > https://twitter.com/pikus_pol/status/124963905074885
    4274?s=20

    Zdjęcie obciętego drzewa:
    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1586762890
    bS4TzgTENKiJHMs2p8BGbk.jpg

    MJ

  • 4. Data: 2020-04-13 13:05:38
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-04-13 12:11, Smok Eustachy wrote:
    > mamy rekord w skoku wzwyz przez rondo
    > https://twitter.com/pikus_pol/status/124963905074885
    4274?s=20
    A jest jakaś wersja dla dorosłych, białych, heteroseksualnych mężczyzn?
    Tzn. takich, którzy nie używają Shittera i Facebooka?

  • 5. Data: 2020-04-13 13:12:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 13.04.2020 o 13:05, JDX pisze:
    4274?s=20
    > A jest jakaś wersja dla dorosłych, białych, heteroseksualnych mężczyzn?
    > Tzn. takich, którzy nie używają Shittera i Facebooka?

    W jakim sensie "nie używają"? Nie trzeba zakładać żadnego konta nigdzie,
    żeby wyświetlić film z powyższego linku.

    MJ

  • 6. Data: 2020-04-13 14:21:31
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-04-13 13:12, Michal Jankowski wrote:
    [...]
    > W jakim sensie "nie używają"? Nie trzeba zakładać żadnego konta nigdzie,
    > żeby wyświetlić film z powyższego linku.
    No popatrz, a u mnie się nie wyświetla. Używam Noscripta i Adblocka; w
    Noscripcie odblokowałem tymczasowo Shittera i po kliknięciu w przycisk
    ,,play" po sekundzie pokazywał się komunikat w stylu ,,to wideo nie może
    być odtworzone". Filmiki z Youtube czy Vimeo działają bez problemu.

    BTW. Zdaje się, że aby zobaczyć niektóre ,,treści" na FB, to trzeba mieć
    tam konto. Ale nie wiem od czego to zależy.

  • 7. Data: 2020-04-13 14:38:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-13 o 13:05, JDX pisze:
    4274?s=20
    > A jest jakaś wersja dla dorosłych, białych, heteroseksualnych mężczyzn?
    > Tzn. takich, którzy nie używają Shittera i Facebooka?

    Masz
    https://www.sadistic.pl/latajacy-swift-vt514714.htm
    łącznie ze zdjęciami po.
    Patrząc po mapie to wychodzi że kierownik przeleciał 60-70m.
    Przeleciał nad rondem, pomnikiem, ściął sosnę i wylądował na rynnie
    garaży, gdyby nie sosna to pewnie by i te garaże przefrunął.

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2020-04-13 14:39:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-13 o 14:21, JDX pisze:
> [...]
    >
    > BTW. Zdaje się, że aby zobaczyć niektóre ,,treści" na FB, to trzeba mieć
    > tam konto. Ale nie wiem od czego to zależy.

    W linku który podałem masz na drugiej stronie komentarz z filmem w
    lepszej jakości.

    --
    Janusz

  • 9. Data: 2020-04-13 14:49:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-13 o 14:38, Janusz pisze:

> [...]
    > Przeleciał nad rondem, pomnikiem, ściął sosnę i wylądował na rynnie
    > garaży, gdyby nie sosna to pewnie by i te garaże przefrunął.

    I jeszcze miejsce na mapie
    https://www.google.com/maps/@51.7892906,19.3203941,1
    14m/data=!3m1!1e3

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2020-04-13 17:10:52
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Noscripcie
    tez mam obroncow poinstalowane i tez nie widze filmow z fejsa - czasem tak,
    glownie nie, i szitera...
    tu wogole nie.
    nie wiem byc moze wina jest po stronie starego systemu xp, widocznie tam
    jego czas minal.
    jednak taki filmik jestem w stanie pobrac na twardy przy pomocy pobieradla
    plikow, jakies rozszerzenie na ff...
    filmik fajny, warto sie pomeczyc....
    btw jest juz notka na wyborczej, jak zwykle - najlepiej od razy do komentow.
    zacne.