  • 1. Data: 2018-12-03 02:26:11
    Temat: skrocenie operacji wdzwaniania
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    po wybraniu nr telefonu dla polaczenia, jest taki efekt: sekunda, dwie ciszy
    = jakaś negocjacja "na liniach", w końcu - w słuchawce slychac sygnal
    wdzwaniania sie. Gdzies/kiedys czytalem, ze ten efekt mozna opanowac, tzn od
    razu slychac sygnal "wdzwaniania", czyli operacje polaczenia mozna skrocic,
    bo to "negocjowanie" nie jest w zasadzie potrzebne.
    Inny od natywnego, specjalny dialer...? Nie pamietam nic z opisu tej metody
    skracania operacji polaczenia.
    Ktos cos wie o sprawie?

  • 2. Data: 2018-12-03 05:20:11
    Temat: Re: Re:skrocenie operacji wdzwaniania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Junta EUdSSR" napisał w wiadomości grup
    1634Racine wrote:
    >szukaj: Interdigit_Short

    Po nazwie sadzac - skraca przerwy miedzy cyframi.
    Ale to nie w komorkach.

    >po numerze# (kratka, krzyzyk, plotek, ang. hash)
    >np. (w-wa, pog.energet. fax)
    >022 8214105#
    >(czy to w .pl funkcjonuje nie wiem)

    To moze dzialac w Niemczech, tam numery roznej dlugosci, wiec centrala
    musi poczekac na dluzsza przerwe po ostatniej cyfrze.
    W Polsce dlugosc stala.

    Ale to znow - nie w komorkach.
    Tu numer idzie calkiem inaczej.

    J.

  • 3. Data: 2018-12-03 12:18:21
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Junta EUdSSR w news:pu25pu$mgi$1@faro.eternal-september.org
    > szukaj: Interdigit_Short
    > albo
    > po numerze# (kratka, krzyzyk, plotek,
    > ang. hash)
    > np. (w-wa, pog.energet. fax)
    > 022 8214105#
    > (czy to w .pl funkcjonuje nie wiem)

    chodzilo mi o prosta metode, w zasadzie: numer wybierany z ksiazki tel. , a
    nie wklepywanie na piechote.