  • 1. Data: 2012-05-27 14:47:24
    Temat: slabo chlodzaca klima
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    Co moze byc powodem slabo chlodzacej klimy ?

    uklad ma odpowiednia ilosc czynnika, cisnienia maszyna wskazala rowniej
    prawidlowe a mimo to powietrze leci w sumie chlodne ale o wiele za
    cieple aby skutecznie schlodzic wnetrze. wentylator dmucha bardzo
    dobrze. chlodnica klimy czysta.

    PROSZE BEZ POMYSLOW TYPU WYMIEN FILTR KABINOWY LUB MUSISZ ODGRZYBIC UKLAD.

  • 2. Data: 2012-05-27 14:59:35
    Temat: Re: slabo chlodzaca klima
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-27 14:47, marcin pisze:
> [...]
    > dobrze. chlodnica klimy czysta.
    >
    > PROSZE BEZ POMYSLOW TYPU WYMIEN FILTR KABINOWY LUB MUSISZ ODGRZYBIC UKLAD.

    A kalpy regulujące przepływ powietrza prze nagrzewnice i skraplacz
    działają poprawnie?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-05-27 15:12:01
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > A kalpy regulujące przepływ powietrza prze nagrzewnice i skraplacz
    > działają poprawnie?

    to pierwsze co sprawdzilem i dzialaja prawidlowo.

  • 4. Data: 2012-05-27 15:32:51
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-05-27 14:47, marcin wrote:
> [...]
    > prawidlowe a mimo to powietrze leci w sumie chlodne ale o wiele za cieple
    > aby skutecznie schlodzic wnetrze. wentylator dmucha bardzo dobrze.

    Sprawdzałeś wskazania czujnika temperatury/ciśnienia?

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 5. Data: 2012-05-27 15:46:47
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Sprawdzałeś wskazania czujnika temperatury/ciśnienia?

    gdzie go szukac?

  • 6. Data: 2012-05-27 16:06:32
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-05-27 15:46, marcin wrote:
    > gdzie go szukac?

    U Ciebie i w czym - nie wiem, u mnie najważniejszy jest przy lusterku wraz
    z niewielką turbinką, która zapewnia przepływ powietrza. Na diagnostyce
    widać za to parametry klimy.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 7. Data: 2012-05-27 16:43:27
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > U Ciebie i w czym - nie wiem, u mnie najważniejszy jest przy lusterku wraz
    > z niewielką turbinką, która zapewnia przepływ powietrza. Na diagnostyce
    > widać za to parametry klimy.

    u mnie nie ma takich cudow. to zwykly manual sprzed 15-25 lat.

    na diagnostyce wszystko wychodzi ok a mimo to nie chlodzi tak jak trzeba.

  • 8. Data: 2012-05-27 18:09:21
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-05-27 16:43, marcin wrote:
    > u mnie nie ma takich cudow. to zwykly manual sprzed 15-25 lat.
    > na diagnostyce wszystko wychodzi ok a mimo to nie chlodzi tak jak trzeba.

    W takim razie zainteresuj się sprężarką.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 9. Data: 2012-05-27 18:22:07
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > W takim razie zainteresuj się sprężarką.

    pod katem czego ?

  • 10. Data: 2012-05-27 20:04:36
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "marcin"

    > uklad ma odpowiednia ilosc czynnika

    Pierwsze co przyszło mi do głowy to zbyt mało czynnika...:) z ciekawości
    zapytam, oddesali to co zostało i napełnili ilością podaną na tabliczce,
    czy tylko dopełnili?