  • 1. Data: 2017-08-30 20:12:49
    Temat: [słabointelektualnie] koledzy Romana...
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    pojawiła się taka teza:
    "do polski spływają inwestorzy bo widzą dobrze wyszkoloną kadrę
    inżynierską!"
    odyskutujmy!
    ja zacznę: czy ci "dobrze wykształceni" to efekt ciężkiej pracy
    intelektualno-sportowej i wykładowej nowych kolegów Romana M.?
    dla chętnych:
    pogadajmy o nowym programie "nauczania" elektroników przez popis/eu?
    oczywiście chodzi mi głownie o proces "eksterminacji" frajerów przez
    młodych liderów...
    no i co w końcu z tą probabilistyką? czekam i czekam i czekam a tu
    ciągle nic...