  • 1. Data: 2019-08-12 21:45:47
    Temat: słuchawki do telefonu bez mini jacka
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    na rynku jest wiele telefonów bez mini jacka na słuchawki. Ja jestem
    zwolennikiem słuchawek przewodowych. Czy do takich telefonów (xiaomi
    usb-C) można podłączyć jakąś przelotkę która z jednej strony ma usb-c, a
    z drugiej gniazdo mini jack? (a najlepiej jeszcze gniazdo usb - c do
    równoczesnego ładowania)
    ToMasz

  • 2. Data: 2019-08-13 12:11:51
    Temat: Re: słuchawki do telefonu bez mini jacka
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-08-12 21:45, ToMasz wrote:
> [...]
    > usb-C) można podłączyć jakąś przelotkę która z jednej strony ma usb-c, a
    > z  drugiej gniazdo mini jack? (a najlepiej jeszcze gniazdo usb - c do

    Mam przewodowe słuchawki na USB-C a i chyba przelotka była w pudełku,
    więc na pewno się da.
    NP.:
    https://www.amazon.co.uk/Headphone-Connector-Convert
    or-Charging-Motorola/dp/B0714DYLW4