  • 1. Data: 2017-10-04 20:42:26
    Temat: smart viewer
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    istnieje jakiś smart viewer który pokaże mi (bez konieczności
    instalowania i rejestrowania się w wolnej europie) parametry dysku USB?

  • 2. Data: 2017-10-04 21:59:19
    Temat: Re: smart viewer
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.10.2017 o 20:42, denat 'POPIS/EU pisze:
    > istnieje jakiś smart viewer który pokaże mi (bez konieczności
    > instalowania i rejestrowania się w wolnej europie) parametry dysku USB?

    Dowiesz się jak przestaniesz do każdego swojego postu dołączać
    kretyńskie pseudo polityczne wstawki.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2017-10-04 23:04:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.10.2017 o 20:42, denat 'POPIS/EU pisze:
    > istnieje jakiś smart viewer który pokaże mi (bez konieczności
    > instalowania i rejestrowania się w wolnej europie) parametry dysku USB?
    tak. lsusb
    jak chcesz więcej to hdparm -Tt /dev/sdx ( gdzie x to litera Twojego dysku)
    Zadowolony z takiej jednoznacznie upartyjnionej, opozycyjnej odpowiedzi?

    ToMasz

  • 4. Data: 2017-10-05 14:12:32
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Dowiesz się jak przestaniesz do każdego swojego postu dołączać
    > kretyńskie pseudo polityczne wstawki.

    a gdzie Ty tu widzisz politykę? rozmawiamy merytorycznie!

    P.S.
    (przepraszam, nie mogłem się powstrzymać)

  • 5. Data: 2017-10-07 18:43:18
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > ToMasz

    nie za bardzo, nie ogarniam gdzie mam kliknąć?

  • 6. Data: 2017-10-08 14:57:53
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-07 o 18:43, denat 'POPIS/EU pisze:

    > nie za bardzo, nie ogarniam gdzie mam kliknąć?

    To program na tyle prosty, że nawet nie musisz klikać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2017-10-08 17:28:16
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    i co nie muszę przeprowadzać jakiegoś zaawansowanego rozumowania
    prowadzącego do jedynie optymalnego wniosku końcowego?

    niepojęte...

  • 8. Data: 2017-10-08 23:37:07
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.10.2017 o 18:43, denat 'POPIS/EU pisze:

    > nie za bardzo, nie ogarniam gdzie mam kliknąć?

    Kliknij się w ten pusty sagan,

  • 9. Data: 2017-10-10 10:36:06
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    >Kliknij się w ten pusty sagan

    Tu jest wolne tłumaczenie słowa sagan:
    https://pl.wiktionary.org/wiki/sagan
    A tu można zrobić dobre bezpartyjne zakupy:
    https://www.eobuwie.com.pl/sagan.html?gclid=EAIaIQob
    ChMIz_eSrtHl1gIVQyjTCh0iKAlwEAAYASAAEgLJRPD_BwE&gcls
    rc=aw.ds&dclid=CKv2-qDS5dYCFciMdwodmb0Cww

  • 10. Data: 2017-10-10 14:36:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-10-10 o 10:36, Marek pisze:

> [...]
    ChMIz_eSrtHl1gIVQyjTCh0iKAlwEAAYASAAEgLJRPD_BwE&gcls
    rc=aw.ds&dclid=CKv2-qDS5dYCFciMdwodmb0Cww

    Inteligencji zabrakło żeby doczytać znaczenie 1.3?
    Czy jesteś miłośnikiem tego trollujacego kretyna?