  • 21. Data: 2018-12-01 21:03:29
    Temat: Re: smieci
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-01 o 20:50, 4...@g...com pisze:
    > Nie chodzi o sile z jaka sie dosuwa polowki formy tylko z jaka sa dosuniete czyli
    scisniete.

    Siła z jaka jest zamknięta forma też nie jest istotna. Istotna jest jaką
    siłę wytrzyma zamek.

    Robert

  • 22. Data: 2018-12-01 21:22:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Dec 2018 21:03:29 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Siła z jaka jest zamknięta forma też nie jest istotna. Istotna jest jaką
    > siłę wytrzyma zamek.

    Ale na 10 tys ton to zamek musi byc solidny.

    Choc tak sobie licze - dzialo ktore przyspiesza 5kg pocisk do 900m/s w
    4m lufie przyklada do pocisku 500kN.

    ~1000mm^2 stali wystarczy do przeniesienia takiej sily - 32x32mm ...

    J.

  • 23. Data: 2018-12-01 21:53:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Dec 2018 21:22:10 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > 4m lufie przyklada do pocisku 500kN.
    >
    > ~1000mm^2 stali wystarczy do przeniesienia takiej sily - 32x32mm ...

    No tak, jednostki mi sie pop*.
    To jest 50 ton, a nie 50 tys ton.

    J.

  • 24. Data: 2018-12-01 22:05:22
    Od: 4...@g...com

    A jak jest wtryskarka bez "zamka"?

  • 25. Data: 2018-12-01 22:49:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-12-01 o 22:05, 4...@g...com pisze:
    > A jak jest wtryskarka bez "zamka"?

    To kibla na śmieci nie zrobi.
    Aby nie odpowiadać półsłówkami to ja się odnosiłem do tego co napisałeś:
    "Ograniczeniem we wtrysku jest sila z jaka mozna zamknac forme."

    I to nie jest ograniczeniem skoro stosują zamki.

    Robert

  • 26. Data: 2018-12-02 03:20:15
    Od: 4...@g...com

    Informuje i objasniam ze coraz czesciej sa wtryskarki bez zamkow. Docisk formy
    robiony jest silownikiem hydraulicznym. Zrobienie stawu kolanowego jest drogie na
    dodatek zuzywa sie on w czasie pracy. Chcesz czegos jeszcze sie dowiedziec to sie nie
    krepuj i pytaj.