  • 1. Data: 2017-10-17 23:39:45
    Temat: solidworks PCB - szkolenia
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Czy robi ktoś w Krakowie lub Małopolsce szkolenie z SOLIDWORKS PCB?

    Wygooglałem Solidexpert na Zapolskiej, ale nie widzę żadnych terminów...

    Ostatecznie mógłbym rozważyć chyba szkolenie Altium Designer PCB bo chyba
    na tym jest SOLIDWORKS PCB oparty...

    Ktoś się orientuje?

  • 2. Data: 2017-10-18 15:32:25
    Temat: Re: solidworks PCB - szkolenia
    Od: SolidExpert <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 października 2017 23:39:46 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > Ostatecznie mógłbym rozważyć chyba szkolenie Altium Designer PCB bo chyba

    Cześć,

    widzieliśmy że wspomniałeś o nas i jesteś zainteresowany szkoleniem z SolidWorks PCB.
    Myślę, że uda się nam ustalić termin szkolenia dogodny dla Ciebie. Skontaktuj się
    proszę z nami poprzez formularz http://solidexpert.com/szkolenia-solidworks/solidwor
    ks-pcb/ ew. napisz bezpośrednio na szkolenia[małpa]solidexpert.com lub po prostu
    zadzwoń +48 12 626 06 00. Czekamy na kontakt i pozdrawiamy.