    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: sony zeszło na psy
    Date: Sun, 25 Nov 2018 09:04:11 -0000 (UTC)

    Dawno, dawno temu, za siedmioma gorami...

    A poważniej - w ubiegłym wieku kupiłem mały TV Sony z kineskopem Trinitron.
    Model KV1984MT. Skąd mam model? Z nalepki. Wciąż działa u mnie w Krakowie
    na poddaszu z dekoderem... i obraz bez zarzutu.

    A teraz już w tym wieku, około 2008, kupiłem licząc na reputację Sony ich
    model LCD KDL37P3000.
    6-7 lat wytrzymał i panel zaczął mocno smużyć, z wyraźną poświatą. Teraz,
    po niecałech 10 latach poświata jest już tak wyraźna, że zwyczajnie nie da
    się tego oglądać.

    Te 10 lat nie jest to może tak źle, np w porównaniu do niedawno kupionego
    (może 3 lata temu) tv HITACHI, któremu LEDy z podświetlacza ekranu zaczęły
    odpadać ale wciąż nie równa się do kineskopowych wersji Sony.

    Trinitron to był legendarny, niepowtarzalny przebój.

    To se ne wrati!