  • 1. Data: 2006-04-27 05:46:18
    Temat: sprawozdanie finansowe, a Monitor Sądowy i Gospodarczy
    Od: "Kacper" <k...@p...usunto.onet.pl>

    Witam,
    mam pytanie: i ile wiem, ze jest konieczne zglaszanie do KRS zatwierdzenia
    sprawozdania finansowego rocznego przez wspólników spółki zoo , to czy
    jednoczesnie jest jakis obowiazek publikowania w tej kwestii ogloszenia w
    Monitorze Sadowym i Gospodarczym?

    pozdrawiam
    Kacper

  • 2. Data: 2006-04-27 19:32:29
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Tak. W MSiG należy ogłaszać każdą wprowadzaną zmianę w rejestrze. Każdy
    podmiot ma obowiązek posiadać MSiG w których ukazywały się ogłoszenia
    dotyczące danego podmiotu ( 1 egz. MSiG 36,81 zł).

    Opłata sądowa za złożenie bilansu do akt 40 zł., za ogłoszenie w MSiG 250
    zł.

    Aga

  • 3. Data: 2006-04-27 20:10:58
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Opłata sądowa za złożenie bilansu do akt 40 zł., za ogłoszenie w MSiG 250
    > zł.

    Hola hola, chyba tego nie muszą publikować wszystkie spółki....

    Szymon

  • 4. Data: 2006-04-28 11:31:37
    Od: "Kacper" <k...@p...usunto.onet.pl>

    Użytkownik "agnesdz" <a...@B...pl> napisał w wiadomości
    > Tak. W MSiG należy ogłaszać każdą wprowadzaną zmianę w rejestrze. Każdy
    > podmiot ma obowiązek posiadać MSiG w których ukazywały się ogłoszenia
    > dotyczące danego podmiotu ( 1 egz. MSiG 36,81 zł).

    ale my nic nie zmieniamy w rejestrze, tylko skladamy sprawozdanie....

    Kacper

  • 5. Data: 2006-04-28 18:50:22
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Ogłasza się wszystkie wzmianki wpisywane do rejestru, a więc nawet tylko
    sprawozdanie finansowe.
    Z powyższego względu warto łączyć wszelkie zmiany w jednym wniosku, żeby
    ograniczyć wysokość i ilość opłat sądowych i za ogłoszenie w MSiG.

    Aga

  • 6. Data: 2006-04-28 18:54:58
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    I tak należy ogłosić i niestety zapłacić w przeciwnym wypadku sprawozdanie
    nie zostanie przyjęte i wpisane do Rejestru KRS, a później może być wszczęte
    postępowanie przymuszające (spotkałam się z takimi postępowaniami) i może
    zostać nałożona grzywna (ostatnio słyszałam, że było to po 1000 zł na
    każdego wspólnika).
    Warto też uzupełnić numer REGON i numer NIP - wpisy zwolnione z wszelkich
    opłat do końca maja, po 31. 05. 2006 r. za brak NIP-u w aktach może być
    grzywna.

    Aga