  • 1. Data: 2018-12-27 23:05:18
    Temat: sprzątać czy nie sprzątać?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Dell latitude E6330 polesingowy.
    Kupiony z drugiej ręki u mnie za chwilę będzie trzeci rok.
    Raz może dwa sprężonym powietrzem przejechałem po otworach wentylacyjnych.

    Jestem z niego mega zadowolony i tak się zastanawiam czy go nie rozkręcić
    i pasty na procesorze nie wymienić albo czegoś tam jeszcze.
    Tylko z drugiej strony po co ruszać jak coś działa?
    To jak, rozkręcać?

  • 2. Data: 2018-12-27 23:47:15
    Temat: Re: sprzątać czy nie sprzątać?
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2018-12-27 o 23:05, Bolko pisze:
> [...]
    > i pasty na procesorze nie wymienić albo czegoś tam jeszcze.
    > Tylko z drugiej strony po co ruszać jak coś działa?

    Ja bym paste wymienił bo jak była marna to już pewnie zastygła. A jak
    coś się zacznie dziać to już będzie za późno. Mowie o przegrzanej
    grafie/mostu/procku

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 3. Data: 2018-12-28 10:49:28
    Od: Chris <x...@x...com>

> [...]
    > i pasty na procesorze nie wymienić albo czegoś tam jeszcze.
    > Tylko z drugiej strony po co ruszać jak coś działa?

    Jeśli się nie przegrzewa to zostawić pasty w spokoju, resztę
    przewietrzyć powietrzem tak żeby syfu nie było ....

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 4. Data: 2018-12-28 11:41:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > i pasty na procesorze nie wymienić albo czegoś tam jeszcze.
    > Tylko z drugiej strony po co ruszać jak coś działa?

    rozkręcaj.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2018-12-28 12:04:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Dec 2018 14:05:18 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > Tylko z drugiej strony po co ruszać jak coś działa?

    I słusznie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2018-12-28 12:47:54
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Bolko, 27 gru 2018 w
    ps.com
    napisałeś/aś:

> [...]
    > rozkręcić i pasty na procesorze nie wymienić albo czegoś tam
    > jeszcze. Tylko z drugiej strony po co ruszać jak coś działa?
    Jak masz wyraźną ochotę - rozkręcaj. Oprócz pasty może tam gdzieś być
    jakiś termopad na jakimś chipie. Poza tym warto, jak to możliwe,
    dokładnie wyczyścić wentyl i resztę z kurzu - bo sprężone powietrze może
    nie wystarczyć - na pewno mu ulży.

  • 7. Data: 2018-12-28 20:09:07
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 27/12/2018 11:05 pm, Bolko wrote:
> [...]
    > i pasty na procesorze nie wymienić albo czegoś tam jeszcze.
    > Tylko z drugiej strony po co ruszać jak coś działa?

    Ja bym nie ruszal.

  • 8. Data: 2018-12-28 23:03:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-12-28 o 20:09, 2late pisze:

    > Ja bym nie ruszal.

    No ale ma wolne, nudzi Mu się, daj na luz niech się trochę rozerwie ;)

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2018-12-28 23:04:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bolko" f...@g...co

    : Tylko z drugiej strony po co ruszać jak coś działa?

    Z ciekawości. ;)

    --

  • 10. Data: 2018-12-28 23:16:13
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 28/12/2018 11:03 pm, Irokez wrote:

    > No ale ma wolne, nudzi Mu się, daj na luz niech się trochę rozerwie ;)

    Moglby na koniec policzyc glosy za i przeciw i przedstawic wladnej
    (graficznej) formie.