  • 1. Data: 2013-12-04 16:31:59
    Temat: sprzedaz PI i widzimisie RIPE
    Od: K <...@...c>

    witam,

    probuje sprzedac /22 PI poprzez ipv4marketgroup i dostalem takie info:

    "Having said all this, we do have a RIPE NCC policy barrier in
    supporting any transfer involving your /22 range. It is registered in
    the RIPE Database as Assigned PI space...which means it cannot be
    transferred under current policy as only Allocated PA space or ERX
    (legacy) space is eligible. There is a policy proposal being formulated
    that will permit Assigned PI space to be transferred but it's at least 6
    months away from being adopted and implemented so you'll need to remain
    patient. Just for your information, our last /22 allocated PA block was
    transferred for $20 US per IP. So it is worth the wait :)."

    czy ktos sprzedawal PI i zakonczylo sie to sukcesem?

  • 2. Data: 2013-12-04 22:34:10
    Temat: Re: sprzedaz PI i widzimisie RIPE
    Od: "D.Wesołowski" <w...@k...pl>

    W dniu 2013-12-04 16:31, K pisze:
> [...]
    > transferred for $20 US per IP. So it is worth the wait :)."
    >
    > czy ktos sprzedawal PI i zakonczylo sie to sukcesem?

    pilotowałem parę takich akcji, odezwij się na priv

    --
    D.Wesołowski

  • 3. Data: 2013-12-04 23:23:03
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2013-12-04 16:31, K pisze:

    > czy ktos sprzedawal PI i zakonczylo sie to sukcesem?

    PI się nie da sprzedać, to prawda. Ale da się transfer zrobić bez
    problemu. Trzeba wiedzieć jak :)

    --
    Ślązak

  • 4. Data: 2013-12-05 07:44:32
    Od: K <...@...c>

    W dniu 04-12-2013 23:23, Tomasz Śląski pisze:

    > PI się nie da sprzedać, to prawda. Ale da się transfer zrobić bez
    > problemu. Trzeba wiedzieć jak :)

    i amerykanie ktorzy sie chwala ze to robia, nie wiedza jak?
    jakas podpowiedz?
    od razu powiem, ze sprzedawanie wydzielonej czesci przedsiebiorstwa
    raczej nie przejdzie.

  • 5. Data: 2013-12-05 09:13:51
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2013-12-05 07:44, K pisze:

    > od razu powiem, ze sprzedawanie wydzielonej czesci przedsiebiorstwa
    > raczej nie przejdzie.

    Inna opcja nie jest mi znana w praktyce.

    --
    Ślązak

  • 6. Data: 2013-12-05 12:11:17

    W dniu 05-12-2013 09:13, Tomasz Śląski pisze:

    > Inna opcja nie jest mi znana w praktyce.

    czyli musze czekac pol roku, az sie RIPE ogarnie.