  • 1. Data: 2012-05-20 18:52:41
    Temat: sprzedaz karty Aero2
    Od: "medly" <h...@t...org>

    Na allegro są w tej chwili wystawione 2 karty aero2:
    http://allegro.pl/karta-sim-aero2-najnowsza-dystrybu
    cja-nowa-i2360367424.html
    http://allegro.pl/karta-aero2-darmowy-internet-i2360
    311908.html
    Nie jest to zwykła karta sim prepaid, tylko coś z osobnej
    kategorii-bezpłatny dostęp do internetu.
    Wolno tym handlować? Przecież każda karta zarejestrowan jest na konkretną
    osobę, więc oprócz tego nie wiem czy legalnego procederu sprzedaży, objawia
    się czysta głupota sprzedawcy, jak ktoś narozrabia w sieci z tego aero2, to
    wszystko pójdzie na jego konto.

  • 2. Data: 2012-05-20 19:21:59
    Temat: Re: sprzedaz karty Aero2
    Od: SDD <s...@t...pl>

    medly pisze:

    > sprzedaży, objawia się czysta głupota sprzedawcy, jak ktoś narozrabia w
    > sieci z tego aero2, to wszystko pójdzie na jego konto.

    Wtedy pokaze, ze sprzedal na Allegro i w ten sposób bedzie mial alibi.
    Nawet, jesli sprzedaz tej karty jest sprzeczna z postanowieniami umowy z
    Aero2, to od odpowiedzialnosci karnej za "narozrabianie" w sieci go to
    uwolni...

    A swoją drogą, co za cena...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2012-05-20 19:46:24
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "medly" napisał:

    > objawia się czysta głupota sprzedawcy,

    Chyba kupujących. Bo trzeba być sporej klasy bęcwałem [*], żeby dać za to ~2
    stówy.
    Ale przecież od dawna wiadomo, że bęcwałów na (za przeproszeniem) Allegro
    nie brakuje, ich nieustający napływ warunkuje byt takich cwaniaczków, jak ci
    z wymienioych aukcji oraz pospolitych wałkarzy, więc pewnie ktoś to w końcu
    kupi.

    [*] - albo Tomaszkiem, który swoich danych osobowych za nic nie przekaże
    komuś tak podejrzanemu, jak jakiś operator - obojętnie GSM czy Aero.

    JoteR

  • 4. Data: 2012-05-20 21:51:20
    Od: "medly" <h...@t...org>

    > A swoją drogą, co za cena...

    To swoją drogą. Za mniej opłacę podróż z drugiego końca Polski, łącznie z
    obiadem i 20zł depozytu u operatora :)

  • 5. Data: 2012-05-21 14:21:14
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > To swoją drogą. Za mniej opłacę podróż z drugiego końca Polski, łącznie z
    > obiadem i 20zł depozytu u operatora :)

    ale czasu nie liczysz, no chyba ze nie pracujesz :)

  • 6. Data: 2012-05-23 00:24:53
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ale czasu nie liczysz, no chyba ze nie pracujesz :)

    A Ty nie liczysz ze natychmiast po sprzedazy prawdziwy wlasciciel
    wylaczy ta karte w Aero2 i za 20 zeta zastawu wezmie nastepna, a kupiec
    zostaje na lodzie :) ?

  • 7. Data: 2012-05-23 20:35:13
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-05-23 00:24, cpt. Nemo pisze:
    > A Ty nie liczysz ze natychmiast po sprzedazy prawdziwy wlasciciel
    > wylaczy ta karte w Aero2 i za 20 zeta zastawu wezmie nastepna, a kupiec
    > zostaje na lodzie :) ?

    No, i pewnie powie, że jakiś łobuz mu tę kartę SIM ukradł. Ale tak się
    da do 3-ech razy, nie więcej.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/