  • 1. Data: 2010-06-11 08:35:44
    Temat: sprzęgło daewoo espero
    Od: "tuMEk" <t...@i...com>

    Daewoo Espero

    poszlo sie walic wspomaganie hydrauliczne sprzegła, pekł ze starości przewód
    metalowy idacy od dodatkowego zbiorniczka do łapy na skrzyni. Wyobraźcie
    sobie ze nikt nie potrafi/chce tego zrobic , jeden mechanik wymienil samą
    łapę która pracuje na obudowie skrzyni / puścił nit na którym się ona
    obraca/ następnie łożysko oporowe /faktycznie było zmęczone/ i wysprzęgnik.
    Po złożeniu niby chodzi .....ale łapie na samym dole -trzeba docisnąć do
    samej podłogi żeby zmienić bieg, łapie 2 cm od podłogi -jazda jest bardzo
    newygodna, czesto "chrupie" i zgrzyta na wsteczny /na dźwigni jest
    "obrączka" do podnoszenia. Gość zawołał 500zl ale cholera nie jest
    wyregulowane to wszystko. Podobno sprzeglo i docisk są OK. Uklad jest
    odpowietrzony -patrzylem ; mechanik przez telefon mowi ze nie chce juz go
    widziec i pyta kiedy dostanie kasę a ja nie wiem czy mu ją dac - zaznacze ze
    warsztat byl awaryjny poprostu najblizszy - wiekszy - 3 stanowiska , nie
    typu garaż.

    Gosc mnie wczoraj rozwalił - powiedzial ze wstawi mi linke zamiast
    hudrauliki i ja poprostu podciagnie - no koniec swiata.

    --
    pozdro
    tumek

  • 2. Data: 2010-06-11 09:50:04
    Temat: Re: sprzęgło daewoo espero
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-11 08:35, tuMEk wrote:

    > Gosc mnie wczoraj rozwalił - powiedzial ze wstawi mi linke zamiast
    > hudrauliki i ja poprostu podciagnie - no koniec swiata.

    bo poszedłeś do kowala, a nie mechanika. Jeśli pękł Ci przewód i nie ma
    szans go wymienić w całości (a pewnie jest tylko trzeba ruszyć
    mózgownicą, a z tym kowale mają problem) - to po prostu odcina się
    pęknięty fragment, zarabia na końcówkach takie łączniki i dołącza
    kawałek sprawnego przewodu, który zastąpi ten pęknięty. Robi się tak z
    przewodami hamulcowymi, więc wytrzymałość takiego połączenia musi być
    wystarczająca.

    Uprzedzając pytanie pierdół grupowych - tak, widziałem jak to się robi.

  • 3. Data: 2010-06-11 12:09:04
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Olek pisze:
    > Uprzedzając pytanie pierdół grupowych - tak, widziałem jak to się robi.

    też widziałem :) ale jeśli da się kupić cały nowy to ja bym wymienił cały.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-06-11 13:46:47
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-11 12:09, krzysiek82 wrote:

    > też widziałem :) ale jeśli da się kupić cały nowy to ja bym wymienił cały.

    jeśli jest taka szansa (a na 99% jest) to jak najbardziej