  • 1. Data: 2019-03-20 12:45:02
    Temat: srebrne gniazdko
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    https://www.olx.pl/oferta/gniazdko-audiofilskie-sreb
    rne-CID99-IDyG3T7.html#ecf6b35f96

  • 2. Data: 2019-03-20 17:39:36
    Temat: Re: srebrne gniazdko
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > https://www.olx.pl/oferta/gniazdko-audiofilskie-sreb
    rne-CID99-IDyG3T7.html#ecf6b35f96

    Tu jest sama ramka do gniazdka, zupełnie nieaudiofilskiego:

    http://www.automatyka-knx.pl/product/Ramka-do-panela
    -dotykowego-Corlo-Touch-KNX/?id=388

    Jarek

    PS
    A to gniazdko, jak Srebrne, to pewnie do wieży.

  • 3. Data: 2019-03-20 17:46:51
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-03-20 17:39, Jarosław Sokołowski wrote:

    rne-CID99-IDyG3T7.html#ecf6b35f96

    > Tu jest sama ramka do gniazdka, zupełnie nieaudiofilskiego:
    >
    > http://www.automatyka-knx.pl/product/Ramka-do-panela
    -dotykowego-Corlo-Touch-KNX/?id=388

    Inteligentna ramka!

    ;-)

    W.

  • 4. Data: 2019-03-20 20:00:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    >>> https://www.olx.pl/oferta/gniazdko-audiofilskie-sreb
    rne-CID99-IDyG3T7.html#ecf6b35f96

    -dotykowego-Corlo-Touch-KNX/?id=388

    > Inteligentna ramka!

    Inteligencja, rzecz względna. Ale na pewno przy transakcji
    kupna nabywca będzie mógł o niej tak powiedzieć.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2019-03-20 21:14:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    rne-CID99-IDyG3T7.html#ecf6b35f96

    -dotykowego-Corlo-Touch-KNX/?id=388

    > Inteligencja, rzecz względna. Ale na pewno przy transakcji
    > kupna nabywca będzie mógł o niej tak powiedzieć.

    I jeszcze ta reklama na stronie, "weź pożyczkę realizuj marzenia" :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 6. Data: 2019-03-20 21:42:57
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-03-20 21:14, Janusz wrote:

    rne-CID99-IDyG3T7.html#ecf6b35f96

    -dotykowego-Corlo-Touch-KNX/?id=388

    > I jeszcze ta reklama na stronie, "weź pożyczkę realizuj marzenia" :)

    Podsumowując:
    KNX system dla Homefilów ;-)

    W.

  • 7. Data: 2019-03-20 23:38:31
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 20.03.2019 21:42, Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > Podsumowując:
    > KNX system dla Homefilów ;-)

    KNX jest niczego sobie, tylko słono trzeba płacić za licencje.
    Ramka jest droga, żeby panel wydawał się tańszy.

    --
    Mirek.

  • 8. Data: 2019-03-21 00:00:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

    > KNX jest niczego sobie, tylko słono trzeba płacić za licencje.
    > Ramka jest droga, żeby panel wydawał się tańszy.

    Kiedyś pisałem soft wytwarzający ramki KNX (a może to jeszcze się
    wtedy EiB nazywało). Chciałbym, żeby mi za każdą ramkę tyle płacili.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2019-03-21 09:00:04
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-03-20 o 12:45, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > https://www.olx.pl/oferta/gniazdko-audiofilskie-sreb
    rne-CID99-IDyG3T7.html#ecf6b35f96

    Biorę.

  • 10. Data: 2019-03-21 13:55:20
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 21.03.2019 o 09:00, robot pisze:
    rne-CID99-IDyG3T7.html#ecf6b35f96

    > Biorę.

    Ale tandeta, zwykła blaszka jako styk. To powinna być nacięta rurka,
    żeby w 5 miejscach co najmniej dotykało.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl