  • 1. Data: 2017-03-22 15:21:39
    Temat: stały, zewnętrzny nr IP - który operator gsm ma to w ofercie?
    Od: TK <TakToJa@TakToJa.>

    Cześć
    Potrzebuję stały, zewnętrzny numer IP, na którym mógłbym postawić serwer
    www.
    Który operator gsm oferuje taką możliwość?

    TK

  • 2. Data: 2017-03-22 18:29:21
    Od: Bolek <b...@l...com>

    W dniu 2017-03-22 o 15:21, TK pisze:
    > Cześć
    > Potrzebuję stały, zewnętrzny numer IP, na którym mógłbym postawić serwer
    > www.
    > Który operator gsm oferuje taką możliwość?

    np. Plus w ofercie dla firm, T-Mobile chyba też ma
    http://www.plus.pl/dla-firm/uslugi/publiczny-adres-i

    Bolek

  • 3. Data: 2017-03-22 18:29:50
    Od: Bolek <b...@l...com>

  • 4. Data: 2017-03-22 18:30:46
    Od: Bolek <b...@l...com>

  • 5. Data: 2017-03-22 19:01:15
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > www.
    > Który operator gsm oferuje taką możliwość?

    Na przykład:
    http://www.plus.pl/dla-firm/uslugi/publiczny-adres-i

    MJ

  • 6. Data: 2017-03-22 21:50:54
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-03-22 o 18:30, Bolek pisze:

    > np. Plus w ofercie dla firm, T-Mobile chyba też ma
    > http://www.plus.pl/dla-firm/uslugi/publiczny-adres-i

    Tak, T-Mobile ma, nie trzeba było 3 razy...

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2017-03-23 08:35:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 22 Mar 2017 15:21:39 +0100, TK <TakToJa@TakToJa.> wrote:
    > Potrzebuję stały, zewnętrzny numer IP, na którym mógłbym postawić
    serwer
    > www.
    > Który operator gsm oferuje taką możliwość?

    Każdy? Ja mam serwer w t-mobile.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2017-03-23 08:36:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.03.2017 o 15:21, TK pisze:
    > Cześć
    > Potrzebuję stały, zewnętrzny numer IP, na którym mógłbym postawić serwer
    > www.
    naprawdę chcesz mieć serwer www na internecie GSM? Naprawdę? oficjany
    abonament za ten net bęzdzie wysoki ( w porównaniu do innych ofert) a do
    tego jeszcze opłata za stałe IP. Domyślam się że to nie będzie strona
    www dostępna dla ogółu, bo Twój transfer zniknie po pierwszym dniu. więc
    jeśli to jest jakaś specjalistyczna usługa oparta o stałe IP, to może
    jest inne rozwiązanie?
    Przepraszam że się wtrącam i gadam nie na temat. Ale jak byś się zapytał
    które żyły sobie podciąć żeby się najszybciej wykrwawić, to też bym się
    zapytał dlaczego, a nie leciał po telefon zeby fajny filmik zbobić

    ToMasz

  • 9. Data: 2017-03-23 11:47:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-23 o 08:36, ToMasz pisze:
> [...]
    > www dostępna dla ogółu, bo Twój transfer zniknie po pierwszym dniu. więc
    > jeśli to jest jakaś specjalistyczna usługa oparta o stałe IP, to może

    W jednej z lokalizacji mam w Plusie, LTE, jest no-limit. Opłaty
    miesięcznej nie pamiętam, mogę sprawdzić - chyba coś ok. 50 zł. netto.

    Ale usługi (m.in. ftp, www, RDP, VPN) mam tylko dla siebie i swoich
    klientów.

    W przypadku większych dostępów (np. www) to zrobiłbym jakiś most lub
    skorzystał z wirtualnego serwera na stałym łączu, a GSM tylko do
    zarządzania.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2017-03-26 23:25:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.03.2017 o 11:47, Adam pisze:

    > W jednej z lokalizacji mam w Plusie, LTE, jest no-limit. Opłaty
    > miesięcznej nie pamiętam, mogę sprawdzić - chyba coś ok. 50 zł. netto.
    W jednej lokalizacji mam w Playu, LTE jest limit 106 giga. opłaty
    miesięcznej niemam, całość imprezy kosztowała 9zł i wystarczy na pi razy
    oko pół roku..... W najgorszym przypadku potem będzie 17 na miesiąc
    limit 100 giga na miesiac
    Nie ta liga.

    ToMasz